Menu

پس‌زمینه‌ی پویا در انحصار Xbox Series X|S خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم، ما اولین نگاه به این قابلیت جذاب که خواهان زیادی داشت را در ماه آگوست داشتیم. مایکروسافت در آن ماه از رابط کاربری دگرگون شده‌ی ایکس‌باکس رونمایی کرد و در آن‌جا قابلیتی را به نمایش گذاشت که طرفداران مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند. حال مشخص شد که این قابلیت یعنی پس‌زمینه‌ی پویا، در انحصار کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود و بر روی ایکس‌باکس وان خبری از آن نخواهد بود.

با صحبتی که با جناب Harrison Hoffman مدیر برنامه‌ریزی ایکس‌باکس صورت گرفته، ما اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوردیم.

"خب، این قابلیت در انحصار کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S خواهد بود. این‌ها پس‌زمینه‌های پویای جدیدمان هستند. ما برای هر رنگ انتخابی از درون سیستم، یک پس‌زمینه‌ی پویا خواهیم داشت و امیدواریم که در آینده تعدادشان را بیشتر نیز کنیم."

با توجه به ویدیویی که قبلاً دیده بودیم، این‌ها در حقیقت یک حرکت مواج هستند که رنگ و بوی تازه‌ای به داشبورد (محیط کاربری ایکس‌باکس) می‌دهند و آن را زنده‌تر جلوه می‌دهند. بنابراین این‌ها قابلیت ویژه و خیلی بزرگی نیستند ولی قطعاً حضورشان خالی از لطف نیست.

جالب است بدانید که افراد آگاه در ابتدای این هفته گفته بودند که گزینه‌ی پس‌زمینه‌ی پویا را در ایکس‌باکس وان مشاهده کرده‌اند اما قابل انتخاب نبوده است. خب حال مشخص شد که جریان از چه قرار است و حضور آن گزینه در منوی ایکس‌باکس وان اشتباه بوده است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا شما از پس‌زمینه‌ی پویا بر روی Xbox Series X|S استفاده خواهید کرد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.