Menu

تریلر زمان انتشار عنوان Ghostrunner منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، بازی در دست انتشار استودیوی توسعه‌دهنده One More Level یعنی عنوان هک اند اسلش پلتفرمر و اول شخص Ghostrunner ممکن است در میان بزرگترین بازی‌های پرفروش منتشر شده در هفته های آینده نباشد، اما عنوانی است که بسیاری از افراد و طرفداران داستان‌هایی در آینده‌های دور مدتی است به زمان عرضه‌ی آن چشم دوخته‌اند. اکشن سریع بازی، زرق و برق آن و مکانیزم کشتن با یک ضربه مواردی بود که باعث جلب توجه بازیبازان به Ghostrunner شد و اکنون بازیکنان می‌توانند خودشان آن را امتحان کنند.

Ghostrunner امروز منتشر شده است، و طبق روال عادی انتشار، استودیوی توسعه‌دهنده بازی یک تریلر از این عنوان مورد انتظار منتشر کرده است.

عنوان Ghostrunner شما را در نقش یک نینجا سایبرنتیکی قرار می‌دهد که سعی دارید از Dharma Tower – که یک شهر پراکنده است و در یک سازه بزرگ ساخته شده است و به عنوان آخرین سنگر نژاد بشر عمل می‌کند- صعود کرده تا رهبر مستبد آن، Mara the Keymaster را از میان بردارد.

Ghostrunner از امروز و برای پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One ، Nintendo Switch و PC در دسترس خواهد بود. این بازی در زمانی نامشخص در سال 2021 برای PS5 و Xbox Series X / S منتشر خواهد شد. ناشر 505 Games تایید کرده است که در صورت تهیه‌ی نسخه‌ی نسل هشتمی بازی ارتقای آن به نسل بعدی رایگان خواهد بود.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD-دانلود با کیفیت FHD

تماشا به صورت تمام صفحه