Menu

یوبیسافت کیفیت اجرایی عناوین آینده و نسل بعدی خودش را بر روی Xbox Series X مشخص کرد

به گزارش پردیس‌گیم، یوبیسافت به تازگی کیفیت اجرایی عناوین آینده‌ و نسل بعدی خودش را بر روی Xbox Series X مشخص کرد. جزئیات ارائه شده شامل وضوح تصویر، نرخ فریم، کیفیت بصری و دیگر ویژگی‌ها می‌باشد

برای شروع، Assassin's Creed Valhalla, Immortals Fenyx Rising, Far Cry 6 و Riders Republic همگی به صورت 4K/60 بر روی Xbox Series X اجرا خواهند شد. بازی For Honor نیز در اوایل ماه دسامبر میلادی به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد و به صورت 60 فریم اجرا خواهد شد.

در همین بین، Rainbow Six Siege قرار است به صورت 4K/120 اجرا شود. عملکرد بازی Watch Dogs: Legion اما چندان چشم‌گیر نیست و قرار است کیفیت 4K/30 را ارائه دهد. اما گفته شده است که به لطف رهگیری پرتو سخت‌افزاری قرار است شاهد کیفیت واقع‌گرایانه‌ی بی نظیری باشیم. باید منتظر ماند و دید.

به طور طبیعی همه‌ی این عناوین از زمان‌های بارگذاری کم‌تری بر روی نسل بعد بهره‌مند خواهند شد و حتی گفته شده است که Immortals Fenyx Rising قرار است از فناوری Dolby Atmos بهره‌مند شود و کیفیت صدای بالایی در نسل بعد ارائه دهد.

xbox series x

شایان ذکر است که همه‌ی این عناوین شامل Smart Delivery ایکس‌باکس خواهند شد، به این معنی که چنانچه شما نسخه‌ی ایکس‌باکس وان را تهیه کنید به محض خرید کنسول جدید نسخه‌ی رایگان Xbox Series X|S را دریافت خواهید کرد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ کیفیت اجرایی این عناوین مورد پسندتان بود؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.