Menu

عنوان Star Wars Jedi Fallen Order روی Xbox Series X به صورت 60 FPS اجرا می‌شود

به گزارش پردیس گیم، به تازگی John Linneman از وب‌سایت Digital Foundry در حساب توئیتر اعلام کرد که Star Wars Jedi Fallen Order بدون هیچ مشکلی با نرخ فریم 60 اجرا می‌شود.

هنوز نسخه‌ی PC را آزمایش نکرده‌ام ولی Series X تقریباً بدون هیچ مشکلی بازی را اجرا می‌کند. عملاً معرکه است. فقط هر از گاهی چند جهش در فریم‌ها داریم که موضوع مهمی نیست.

Star Wars Jedi Fallen Order سال گذشته برای PC، PlayStation 4 و Xbox One عرضه شد. این عنوان یکی از بهترین بازی‌های سری Star Wars است که در سال‌های اخیر ساخته شده و شامل یک داستان درگیر کننده و تجربه‌ی اکشن ماجراجویی‌ای می‌شود که خیلی هم پر از نوآوری نیست. همچنین این بازی در اوایل سال جاری محتویات بیشتری دریافت کرد و طبق شایعات محتوی بیشتری نیز در راه است.

در انتها بخشی از نقد و بررسی wccftech در مشاهده می‌کنید؛

Star Wars Jedi Fallen Order تجربه‌ای آشنا به نظر می‌رسد و همین موضوع بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت و ضعف آن محسوب می‌شود. تمام عناصر مختلف بازی به خوبی کنار هم قرار گرفته‌اند ولی کاملاً حس الگوبرداری شده بودن را منتقل می‌کنند، به طوری که تقریباً تمام مکانیک‌های موجود را قبلاً در بازی‌های بزرگ دیگر دیده‌ایم. با وجود فقدان نوآوری، این ساخته‌ی Respawn یکی از بهترین بازی‌های تک نفره‌ایست که در سال‌های اخیر عرضه شده و قطعاً برای طرفداران Star Wars جذاب خواهد بود. حتی کسانی که نیم نگاه کوچکی به این سری داشته‌اند، دلایل زیادی برای دوست داشتن این عنوان خواهند یافت، البته، اگر فرض بگیریم انتظار یک بازی انقلابی را نداشته باشند.