Menu

عناوین Far Cry 6 ، Immortals Fenyx Rising و Riders Republic به صورت 4K / 60 FPS در PS5 و Xbox Series X اجرا می‌شوند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، شرکت Ubisoft در ماه‌های آینده تعداد زیادی از بازی‌های اصلی خود را برای عرضه به بازار آماده کرده است و همانطور که انتظار دارید همه آن‌ها به عنوان عناوین بین نسلی عرضه می‌شوند که در همه کنسول‌های کنونی و کنسول‌های نسل بعدی PlayStation و Xbox در دسترس هستند. به تازگی، Ubisoft به روزرسانی منتشر کرده است که در آن جزئیات پیشرفت‌های فنی و بصری که بازیکنان می‌توانند برای اجرای بازی‌های خود در PS5 و Xbox Series X انتظار داشته باشند را توضیح داده است.

این ناشر بزرگ در گذشته توضیح داده است که عنوان موردانتظار Watch Dogs: Legion به صورت 4K و 30 FPS در حالی که قابلیت Ray-Tracing را فعال کرده‌ باشید اجرا خواهد شد، در حالی که Assassin's Creed Valhalla، دیگر عنوان محبوب آن‌ها نیز در PS5 و Xbox Series X به صورت 4K و 60 FPS کار خواهد کرد. Ubisoft نیز اکنون تایید کرد که عناوین Immortals Fenyx Rising ، Far Cry 6 و Riders Republic نیز گزینه‌ی 4K و 60 FPS را برای اجرا بر روی کنسول‌های نسل نهمی هدف قرار خواهند داد.

علاوه بر این، Ubisoft بیان داشته که Immortals Fenyx Rising از HDR استفاده می‌کند و زمان بارگذاری سریع تری خواهد داشت. همچنین این بازی از قابلیت Dolby Atmos کنسول Xbox Series X و صدای صوتی سه بعدی PS5 و بازخورد هپتیک در DualSense نیز استفاده خواهد کرد.

Immortals Fenyx Rising در 3 دسامبر، Far Cry 6 دو ماه بعد در 18 فوریه و Riders Republic اندکی پس از آن در 25 فوریه منتشر و در دسترس بازیبازان قرار خواهند گرفت.

هر سه بازی برای پلتفرم‌های PS5 ، PS4 ، Xbox Series X / S ، Xbox One ، PC و Stadia در دسترس خواهند بود. Immortals Fenyx Rising همچنین برای پلتفرم Nintendo Switch نیز عرضه خواهد شد.