Menu

گزارش‌ها حاکی از آن می‌باشد که بازی Demon’s Souls مدت‌ها پیش Gold شده است

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به اینکه تنها چند هفته با عرضه‌ی این بازسازی مورد انتظار یعنی Demon’s Souls فاصله داریم، احتمالاً برخی از طرفداران به این فکر می‌کنند که پس کی استودیوی سازنده یعنی Bluepoint Games قصد اعلام کردن خبر اتمام ساخت بازی یا به اصطلاح گولد شدن بازی را دارد. خب جالب است بدانید که بر طبق گزارشات این اتفاق (اتمام مراحل ساخت) مدت‌ها پیش افتاده است به عبارت دقیق‌تر بیش از یک ماه پیش.
با وجود این‌که این اطلاعات هنوز تأیید رسمی نشده‌اند اما چندان هم جای نگرانی ندارد. به عنوان مثال، دیگر بازی هنگام عرضه‌ی PS5 یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اوایل همین ماه میلادی گولد شد؛ یعنی مراحل ساخت بازی یه پایان رسید و تا جای ممکن بهینه‌سازی شده است و از آن تاریخ به بعد هر فعل و انفعال و به‌روزرسانی که توسعه‌دهندگان در حال انجام آن باشند به عنوان به‌روزرسانی روز اول عرضه خواهد شد. این اتفاق برای بازی Bluepoint Games نیز صدق می‌کند.
آقای مک‌دونالد که از طرفداران سرسخت بازی می‌باشد اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید که گیم‌پلی جدیدی از بازی مشاهده کرده است و بازی به تریلر معرفی خود شباهت‌هایی دارد. از لحاظ گیم‌پلی تقریباً با همان نسخه‌ی PS3 طرف هستیم که خبر بسیار خوبی برای طرفداران و مشتاقان می‌باشد. کیفیت بصری بازی فوق‌العاده خواهد بود و خبر خوب دیگر این است که جایگذاری دوربین بازی نسبت به تریلر معرفی بهبود یافته است و حال فاصله‌ی بیشتری با شخصیت تحت هدايت شما گرفته و بسیار شبیه دوربین اصلی در نسخه‌ی PS3 می‌باشد. همچنين این‌که مک‌دونالد می‌گوید با توجه به چیزهایی که دیده است و اطلاعات موثقی که به دست آورده به نظر می‌رسد که بازی هیچ گزینه‌ای برای دستکاری درجه‌ی سختی نداشته باشد. یعنی باز هم مشابه نسخه‌ی اصلی می‌باشد و با این اطلاعات خیال طرفداران کاملاً راحت شد، چون برخی با استناد به تریلر گیم‌پلی بازی گمان می‌کردند که بازی آسان‌تر شده است یا دستکاری در درجه‌ی سختی صورت گرفته که حال مشخص شد همچین چیزی نبوده است و همچین گزینه‌ای نیز وجود ندارد.
بازی مورد انتظار Demon’s Souls قرار است به صورت انحصاری برای PS5 عرضه شود. بازی از همان روز عرضه‌ی کنسول یعنی 22 آبان‌ماه در دسترس قرار می‌گیرد و دارای حالت‌های گرافیکی مختلفی خواهد بود که از این نظر انتخاب را بر عهده‌ی بازی‌بازان قرار داده است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ با این توضیحات جدید آسوده خاطر شدید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.