Menu

عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales چگونه برای PS5 بهینه شده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، در این فصل تعطیلات شاهد عرضه عنوان به شدت موردانتظار Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در کنار کنسول PS5 خواهیم بود. این بازی یک ماجراجویی انفرادی است و همه چیز در مورد شخصیت مایلز و افراد پیرامون او بوده زیرا حال او به عنوان یک قهرمان تازه‌کار مبارزه می‌کند. در حالی که بازی بین نسلی است و دارندگان PS4 نیز می‌توانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند، توسعه‌دهندگان استودیوی Insomniac Games به دنبال استفاده از هرچه بیشتر از قدرت PS5 در بازی هستند.

به گزارش Game Informer، پنج روش وجود دارد که نشان می‌دهد این بازی برای کنسول نسل بعدی شرکت Sony بهینه می‌شود. اولین مورد کاهش قابل توجه زمان لودینگ بازی به صورت فوری یا تقریباً فوری است (در این حالت اگر بخواهید می‌توانید گزینه‌ی بسیار محبوب حمل نقل مترو را نیز روشن کنید). توسعه‌دهندگان بازی همچنین در مورد گرافیک بهبود یافته‌ی آن صحبت می‌کنند، چیزی که در گذشته هنگام انتشار جزئیات گزینه‌های مختلف برای عملکرد بازی به آن پرداخته شده بود.

آنها همچنین به این نکته اشاره می‌کنند که با توجه به دسترسی به فناوری‌های جدیدی مانند اسکن 4D برای مدل‌سازی و شخصیت پردازی‌ پیچیده‌تر، عملکرد Motion Capture و صداپیشگان نیز بهتر از گذشته خواهد بود، که این مورد به نکته بعدی می‌پردازد که اکشن موجود در بازی می‌تواند انفجارها و پویایی بیشتری داشته باشد. و سرانجام، به DualSense کنسول PS5 با قابلیت بازخورد هپتیک و تریگر‌های سازگار می‌رسیم، که در گذشته در خصوص نحوه استفاده‌ی آن در بازی صحبت شده و به بیشتر غوطه‌ور شدن در دنیای Spider-Man و Miles Morales کمک می‌کند.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ 12 نوامبر و همزمان با عرضه‌ی PS5 منتشر می‌شود. این بازی در همان روز برای دارندگان PlayStation 4 نیز در دسترس خواهد بود.