Menu

محتوای داستانی جدید برای Gears 5؛ به همراه تاریخ عرضه

به گزارش پردیس‌گیم، محتوای داستانی جدید قرار است تحت عنوان Hivebusters به بازی Gears 5 اضافه شود. تهیه‌کننده‌ی ارشد استودیوی Coalition خانم Zoe Curnoe در این خصوص می‌گوید: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که دسامبر منتظر آن باشید و اسمش نیز Hivebusters می‌باشد. این می‌تواند یک سرنخی از محتوای آن به شما بدهد. همچنین این‌که این محتوای داستانی الحاقی برای کنسول‌های نسل بعد نیز در دسترس خواهد بود. و برای آن دو بهینه خواهد شد.
گفته شده است که این DLC در حدود 3 تا 4 ساعت محتوای داستانی در بر خواهد داشت و فرصت مناسبی برای نشان دادن دست پخت استودیو برای نسل بعد خواهد بود. در همین خصوص کارگردان فنی Mike Rayner می‌گوید: خب چیزهایی که ما انجام داده‌ایم شامل نورپردازی جهانی موسوم به global illumination و نقشه‌برداری مداوم و پیوسته موسوم به constant mapping می‌باشد. من فکر می‌کنم که این‌ها برای بهره‌گیری از قدرت سخت‌افزاری جدید و نمایش کیفیت بالا خوب باشد. به همه‌ی این‌ها بافت‌های تصویری با کیفیت بسیار بالا را اضافه کنید که قرار است اطمینان حاصل کنیم با کیفیت 4K واقعی به نمایش درآیند و به لطف توان گرافیکی بالا می‌توانیم پردازش سریع‌تری نیز داشته باشیم.
سوای این حرف‌ها، ما ارتقاء مخصوص نسل قبل را نیز برای Gears 5 خواهیم داشت که چیزهای جدیدی چون لباس‌های جدید، درجه سختی جدید و غیره را اضافه خواهد کرد. همچنين قابلیت بازی کردن در نقش دیو بائوتیستا معروف به 'Batista' که طرفداران زیادی خواهان آن بودند. خب حال می‌توانید جای مارکوس فینیکس را با بائوتیستا عوض کنید و از تجربه‌ی کمپین با او لذت ببرید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مشتاق تجربه‌ی این محتوای داستانی جدید هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.