Menu

گزارش: صفحات جدا شونده‌ی PlayStation 5 از حالا درحال تولید هستند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، وب‌سایت PlateStation5.com درحال حاضر 5 فیس‌پلیت متفاوت را برای فروش قرار داده… با رنگ‌های مشکی مات، کرومی، قرمز آلبالویی، طرح جنگلی و آبی نیلی. هر کدام از این صفحات $39.99 قیمت دارند و شامل بخش جلو و عقب دستگاه می‌شوند. این faceplateها برای هر دو نسخه‌ی معمولی و دیجیتالی PlayStation 5 در نظر گرفته شده‌اند.

در ویدئویی که چندی در رابطه با جداسازی قطعات PlayStation 5 منتشر شد مطلع شدیم که این faceplateها قابلیت جداسازی دارند. علاوه بر این در نمایش مربوطه توانستیم نگاهی به قسمت‌های داخلی کنسول نیز بیاندازیم.

«احساس کردیم اجتناب ناپذیر است که برای دستیابی به جهش نسلی کنسول‌ها نیازمند اجرا شدن بهتر بازی‌ها هستیم. اگرچه، برای این کار، مجبور به متعادل کردن تمام ابعاد سیستم شدیم، از تمرکز روی کم کردن صدا تا بهینه سازی ظرفیت خنک سازی، بیش از چیزی که پیش‌تر انجام داده‌ایم.

در نمایشی که از بخش‌های داخلی کنسول مشاهده کردید، مکانیسم کاهش سر و صدای سخت افزار را نشانتان دادیم. پس از فرایندی گسترده و پیچیده از آزمون و خطاهای مکرر، در آخر از نتایج راضی بودیم و نمی‌توانم صبر کنم تا طرفداران PS5 خود را روشن کرده و شخصاً صدای آن را بشنوند.»

کنسول PlayStation 5 در 22 آبان ماه در آمریکای شمالی و سپس در بیست و نهم همین ماه در اروپا و سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.