Menu

آیا Halo 5 بهینه‌سازی نسل بعد دریافت خواهد کرد؟ مایکروسافت پاسخ می‌دهد

به گزارش پردیس‌گیم، مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection یک هفته پس از عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد یعنی در 27 آبان‌ماه بهینه‌سازی‌ مخصوص Xbox Series X/S دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب عناوین این مجموعه از وضوح تصویر 4k و نرخ فریم 120 در بخش داستانی و چندنفره بهره‌مند خواهند شد. به علاوه‌ی بهبودهای بخش اسپلیت-اسکرین و دیگر بخش‌ها. خیلی از عناوین بزرگ مایکروسافت نیز بهینه‌سازی مشابهی دریافت خواهند کرد اما خیلی‌ها در این فکر هستند که آیا شرایط برای Halo 5: Guardians نیز اینگونه خواهد بود یا خیر؟

استودیوی سازنده یعنی 343Industries به تازگی عنوان کرده است که با وجود این‌که Halo 5 بهینه‌سازی مخصوص نسل بعد برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس دریافت نخواهد کرد، اما به لطف قابلیت‌های پشتیبانی از نسل قبل سیستمی در کنسول‌های جدید، شما می‌توانید از زمان بارگذاری کوتاه‌تر و وضوح تصویر بالاتر بهره‌مند شوید. ما برای تجربه‌ی این بازی توسط شما بر روی نسل بعد هیجان‌زده هستیم.

همچنین ما می‌دانیم که Halo 5 بر روی ایکس‌باکس سری ایکس دارای HDR خواهد بود، به لطف قابلیت HDR خودکار در کنسول جدید مایکروسافت.

شایان ذکر است که بازی Halo 5 کماکان تنها بر روی ایکس‌باکس وان در دسترس است و سازندگان گفته بودند که خبری از اضافه شدن این بازی در کالکشن مستر چیف بر روی PC نخواهد بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این قابلیت‌های پشتیبانی از نسل قبل مایکروسافت جذاب به نظر می‌رسند اینطور نیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.