Menu

تماشا کنید: نمایشی از گیم پلی شخصیت Rambo در Mortal Kombat 11

استودیوی Netherealm اولین نمایش از گیم پلی Rambo، یکی از شخصیت‌هایی که قرار است طی محتویات دانلودی به بازی اضافه شود به اشتراک گذاشته. می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

در این ویدئو می‌توان تنوع حرکاتی که Rambo توانایی انجامش را دارد مشاهده کرد. برای مبارزه‌ی نزدیک، او می‌تواند از چاقو در کنار مشت‌ها و ضربات پا استفاده کند. برای مبارزات از راه دور، می‌توانید از تیر و کمان و نارنجک استفاده کنید. علاوه بر این، این شخصیت قادر است از فاصله چند متری تله گذاری کند. همچنین در این نمایش می‌توانید fatality move او را ببینید که دقیقاً همان چیزی از آب در آمده که می‌توان از Mortal Kombat انتظار داشت. جدای این‌ها، موردی که اضافه شدن Rambo را جالب‌تر می‌کند حضور شخص Sylvester Stallone برای صداگذاری اوست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، کارگردان بخش داستانی و صداگذاری Netherealm یعنی Dominic Cianciolo در مصاحبه‌ای با PlayStation Blog اینگونه اظهار نظر کرده است؛ «برای من، کار با یک بازیگر افسانه‌ای که یکی از نمادی‌ترین شخصیت‌هایش را اجرا می‌کند تجربه‌ی هیجان انگیزی بود. به عنوان مدیر صداگذاری، بهتر از این نمی‌توانستم تصور کنم. خاطره‌ی مورد علاقه‌ی من وقتی بود که صدای خنده استالون را ضبط کردیم. در حین خواندن لاین‌ها، اون متوجه اشاراتی که به فیلم‌هایش داشتیم شد، نه تنها سری رمبو بلکه باقی کارهایی که انجام داده. وقتی بازی می‌کنید، گوشتان را تیز کنید تا اشاره‌هایی درمورد The Expendables، Cliffhanger،Demolition Man و مواردی دیگر را بشنوید. واقعاً ذوق کردیم که دیدیم او از این کار خوشحال شده. امیدواریم، طرفداران Rambo نیز به اندازه خود بازیگر از این موضوع لذت ببرند.»

علاوه بر Rambo، دو شخصیت Rain و Mileena را نیز می‌توانید به واسطه‌ی Kombat Pack 2 به دست آورید. علاوه بر این DLC قرار است یک نسخه‌ی ultimate edition از Mortal Kombat 11 داشته باشیم که شامل تمام محتویات اضافه‌ای که تا کنون عرضه شده می‌شود. افرادی که از قبل بازی را خریداری کرده‌اند قادر خواهند بود نسخه‌ی خود را برای PS5 و Series X|S به صورت رایگان ارتقاء دهند. همچنین جالب است بدانید که این نسخه از بازی از زمان عرضه در سال گذشته به فروش 8 میلیونی دست یافته.

Mortal Kombat 11 هم اکنون برای PlayStation 4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس است. نسخه‌ی Ultimate Edition نیز در 27 آبان ماه برای PlayStation 5 و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد.