Menu

شایعه: احتمال حضور Dr Disrespect در Cyberpunk 2077

به گزارش پردیس‌گیم، کم‌تر از یک ماه تا عرضه‌ی عنوانی که سال‌هاست عده‌ی زیادی منتظرش هستند، باقی مانده است. Cyberpunk 2077، یک بازی نقش‌آفرینی اول‌شخص و علمی‌تخیلی که به عقیده‌ی خیلی‌ها مورد انتظارترین بازی دهه می‌باشد. حقا که CD Projekt RED با نمایش‌های اخیر بازی همه‌ی طرفداران را به شدت هیجان‌زده کرده است و با حجم جزئیاتی که به نمایش گذاشته‌اند، هیچ بعید نیست که هنوز هم شگفتانه‌های بزرگی را باقی گذاشته باشند. یکی از این شگفتانه‌ها احتمال می‌رود که حضور دکتر محبوب دنیای بازی‌ها باشد. Dr Disrespect، این استریمر پرطرفدار مدت‌هاست که در کانون توجهات قرار گرفته و با توجه به ماجرای اخیر اخراجش از توئیچ که بی دلیل بود، توجهات به سوی او بیشتر هم شده است. به هر حال این استریمر بازگشت موفق و قدرتمندی در یوتیوب داشت و از جمله افراد به شدت تأثیرگذار این رسانه به شمار می‌رود. او همچنین به اظهارنظر و ارائه‌ی واکنش نسبت به نمایش‌های سایبرپانک نیز شهرت دارد. البته که خیلی‌ها این اقدامات را انجام می‌دهند ولی گویا دکتر در سطح دیگری قرار دارد. او به تازگی اقدام به بازنشر توئیت استودیوی سازنده کرده است و در پاسخ به پیام آن‌ها که گفته بودند تنها یک ماه به عرضه‌ی Cyberpunk 2077 مانده است؛ نوشت: صبر کنید تا ببینید چه چیزی برایتان تدارک دیده‌ایم.

CYBERPUNK 2077

این انتخاب کلمات عجیب و دوپهلو ممکن است هر معنایی داشته باشند، مخصوصاً با توجه به سابقه‌ی داک(لقب Dr Disrespect). به هر حال این موضوع طرفداران این استریمر را به فکر فرو برد که شاید پای یک همکاری و حضور رسمی در میان باشد. به عنوان مثال بازی Rogue Company به تازگی یک لباس مخصوص و نقشه‌ی مخصوص این استریمر را طراحی کرده و در بازی قرار داده است. از طرفی می‌دانیم که CD Projekt RED از افراد مشهور زیادی در قالب NPC استفاده کرده است. البته با توجه به جایگاه Dr Disrespect خیلی‌ها معتقدند که حضور او می‌تواند هم تراز با کیانو ریوز باشد. به هر حال باید منتظر ماند و دید.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ 29 آبان‌ماه برای پلتفرم‌های PC, PS4, Stadia و Xbox One عرضه شود. از همان روز اول بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X نیز قابل بازی خواهد بود و ارتقاء گرافیکی رایگان بازی اندکی بعد عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران و دنبال کنندگان داک هستید؟ با حضور اینچنینی افراد مشهور در بازی‌ها موافقید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.