Menu

ظاهراً مایکروسافت یک نمایش ویژه در اوایل ماه نوامبر خواهد داشت؛ رونمایی از یک خرید دیگر؟

به گزارش پردیس‌گیم، کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت یعنی Xbox Series X و Xbox Series S در تاریخ 20 آبان‌ماه عرضه می‌شوند، اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز همه‌ی برنامه‌های نسل بعدش را رو نکرده است چرا که آن‌ها دقیقاً قبل از عرضه تدارک یک برنامه‌ی ویژه را داده‌اند.

شب گذشته، حساب رسمی ایکس‌باکس در توئیتر خبر از یک برنامه‌ی ویژه پیش از عرضه‌ی کنسول‌ها را داد. پیش از این نیز پیام اینچنینی داده شده بود ولی تاریخی برای آن ذکر نشده بود. اکنون مشخص شد که روز قبل از عرضه باید منتظر یک رونمایی یا برنامه‌ی ویژه باشیم. از جزئیات این برنامه اطلاعاتی در دست نیست، برخی می‌گویند که ممکن است یک جشن ساده به مناسبت عرضه‌ی کنسول‌های جدید باشد که پیش از این مایکروسافت سابقه‌ی آن را داشته است ولی عده‌ی زیادی با توجه به شایعات این احتمال را می‌دهند که قرار است شاهد خبر تصاحب یک شرکت یا استودیوی بزرگ دیگر باشیم. از طرفی برخی تحلیل‌گران می‌گویند که مایکروسافت برای موفقیت در نسل بعد نیازمند به خرید یک استودیوی بزرگ ژاپنی می‌باشد که بدین ترتیب بتواند همه‌ی بازارها و سلایق را تحت پوشش قرار دهد. در همین راستا مدتی نیز شایعه‌ی تصاحب سگا به گوش می‌رسید. باید منتظر ماند و دید حرکت بعدی مایکروسافت چه می‌باشد.

خب دوستان نظر شما چیست؟ رونمایی از یک خرید بزرگ، نمایش گیم‌پلی جدید از بازی‌ها یا یک برنامه‌ی ساده به مناسبت عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.