Menu

نسخه‌ی نسل بعدی Devil May Cry 5 با عنوان Special Edition از رزولوشن 4K و فریم ریت 60 FPS پشتیبانی می‌کند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، معاون ریاست بخش پلتفرم‌های دیجیتال و قسمت بازاریابی شرکت Capcom آقای William Yagi-Bacon امروز در انجمن ResetERA تأیید کرد که نسخه‌ی PlayStation 5 و Xbox Series X بازی فقط در صورتی از رزولوشن 4K و فریم ریت 60 پشتیبانی می‌کند که گزینه‌ی ray tracing خاموش باشد. با غیر فعال کردن ویژگی رهگیری پرتوی نور می‌توانید حتی به 120 فریم بر ثانیه نیز دست پیدا کنید.

سلام به همگی، خبر داریم که نگرانی‌ها و صحبت‌های حول محور رزولوشن و نرخ فریم برای کنسول‌های XSX و PS5 به وجود آمده.

بعد از صحبت کردن با دست اندر کاران، می‌توانم تأیید کنم DMC5:SE در صورت خاموش بودن رهگیری پرتوی نور از 4K@60fps پشتیبانی می‌کند.

برای خلاصه این گزینه‌های پیش رویتان قرار دارد؛

با فعال بودن Ray Tracing رزولوشن و فریم 4K/30fps خواهد بود.

فعال بودن Ray Tracing و رزولوشن و فریم 1080p/60fps .

4K/60fps با غیر فعال کردن رهگیری پرتوی نور.

حدود 120fps با خاموش کردن Ray Tracing و رزولوشن پائین‌تر.

برای حالا فعلاً همینقدر می‌توانم بگویم. طی هفته‌های آینده منتظر پیش نمایش‌های مختلفی از بازی باشید. فقط سه هفته تا انتشار فاصله داریم!

نسخه Special Edition بازی Devil May Cry 5 حاوی ویژگی‌ها و محتویاتی خواهد بود که در نسخه‌ی اصلی منتشر شده روی PlayStation 4 و Xbox One وجود نداشت. در این نسخه Vergil یک شخصیت قابل بازی است که به سایر ورژن‌های بازی نیز به عنوان یک DLC اضافه خواهد شد. علاوه بر این شاهد اضافه شدن حالت Dark Knight و پشتیبانی از ray tracing نیز هستیم؛

با استفاده از قدرت نسل بعدی کنسول‌های خانگی می‌توانید گزینه‌های مورد علاقه‌ی خود را برای نحوه‌ی اجرا شدن بازی انتخاب کنید. در بین این گزینه‌های می‌توانید به نورپردازی واقع گرایانه ray-tracing دسترسی داشته باشید، شفاف‌ترین رزولوشن ممکن را فعال کنید یا بالاترین فریم ریت ممکن در تاریخ این سری را داشته باشید.

کافی نیست؟ جدای از این موارد قادر خواهید بود صدای 3D را نیز تجربه کنید و صفحات بارگزاری در کسری از ثانیه از جلوی چشمانات محو خواهند شد. همه‌ی این‌ها با حالت‌های جدیدی برای بازی کردن ترکیب خواهند شد تا بتوانید با بالاترین استایل ممکن به تجربه بازی بپردازید. و برای شیرینی آخر چه چیزی حاضر کردیم؟ Vergil قرار است به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس قرار بگیرد!

نسخه‌ی PlayStation 5 از تریگرهای تطبیق پذیر کنترلر DualSense استفاده می‌کند تا فشار بازی را به نوک انگشتان گیمر منتقل کند.

Devil May Cry 5 Special Edition در 22 آبان ماه و در آمریکای شمالی برای PlayStation 5 منتشر می‌شود، سایر نقاط جهان باید تا 29 آبان برای این اتفاق انتظار بکشند. همچنین این بازی در 20 آبان برای Xbox Series X در دسترس قرار می‌گیرد.