Menu

بازی Fallout 76 برای مدت محدودی رایگان شد

به گزارش پردیس‌گیم، عرضه‌ی Fallout 76 از چند جهت جالب توجه بود و در یادها مانده است. یکی این‌که بازی به معنای واقعی کلمه پُر از ایراد بود و مشکلات فنی زیادی داشت. و دیگر این‌که تبلیغات و بازاریابی بازی به شدت بد بود، به گونه‌ای که هنوز هم دست‌مایه‌ی شوخی و تمسخر کاربران در فضای مجازی می‌باشد. به نظر می‌رسید که کار تمام شده است و بتزدا شکست سنگینی خورده است. اما آن‌ها پا پس نکشیدند و با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های فراوان بیشتر مشکلات بازی را برطرف کردند و برای حل مشکل کمبود محتوا نیز چندین بسته‌ی گسترش دهنده ارائه دادند. البته هنوز تعدادی از مشکلات اساسی بازی پابرجاست. به هر حال هر چه که هست، این بازی در حال حاضر با عنوانی که در زمان عرضه شاهدش بودیم، متفاوت است. شک دارید؟ می‌توانید خودتان امتحان کنید.

بتزدا به تازگی اعلام کرد که بازی Fallout 76 از امروز تا هفته‌ی آینده بر روی تمام پلتفرم‌ها رایگان خواهد بود. این شامل بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده‌ی بازی نیز می‌شود. از جمله Wastelanders، که کمک کرد بازی حس و حال بخش تک نفره‌ی فالوت‌های گذشته را زنده کند. همچنين در این مدت اگر به تجربه‌ی بازی بپردازید از امتیاز تجربه (XP) دو برابر بهره‌مند خواهید شد و دیگر امتیازات نیز دو برابر محاسبه خواهند شد.

بازی Fallout 76 در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One و PC در دسترس می‌باشد. همچنین شایان ذکر است که این بازی بر روی سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس نیز در دسترس است و مشترکین این سرویس بر روی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر، به این بازی دسترسی خواهند داشت.

فراموش نکنید تا تاریخ دوشنبه 5 آبان‌ماه برای تجربه‌ی رایگان این بازی فرصت دارید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ به نظرتان عرضه‌ی این بازی از جانب بتزدا حرکت درستی بود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.