Menu

عذرخواهی ناشر NBA 2K21 بابت تبلیغات آزاردهنده و غیر قابل رد کردن بازی

به گزارش پردیس‌گیم، چنان‌چه قصد لذت بردن از یک شبیه‌ساز بسکتبال را داشته باشید، انتخابی جز NBA 2K21 نخواهید داشت. فرانچایزی که اگر بخواهیم منصفانه بگوئیم، هنوز هم در سطح بالایی قرار دارد و از بهترین عناوین ورزشی را هر ساله ارائه می‌دهد. اما در سال‌های اخیر انتقادات فراوانی به این مجموعه وارد شده است، از خریدهای درون برنامه‌ای پُر شمار که عده‌ای به آن لقب کازینوی آنلاین را داده‌اند گرفته تا اخيراً که تبلیغات آزاردهنده و فراوانی را در بازی پیاده‌سازی کرده است. تبلیغاتی که غیر قابل رد کردن می‌باشند و ناچارید آن‌ها را نظاره کنید. البته این مورد آخر برای کاربران نسخه‌ی پیشین چندان عجیب نبود چرا که در آن نسخه نیز شاهد این‌گونه تبلیغات بوده‌اند. حال ناشر مجموعه قول برطرف کردن این مشکل را داده است. اما این‌که منظورشان از برطرف کردن مشکل چیست هنوز مشخص نشده است. قطعاً که آن‌ها تبلیغات را حذف نمی‌کنند، و احتمالاً فقط جایگذاری آن‌ها را تغيير خواهند داد که خیلی کاربران را اذیت نکنند. به هر حال فعلاً نمی‌شود نتیجه‌گیری کرد تا زمانی که آن‌ها به وعده‌ی خودشان عمل کنند.

بازی NBA 2K21 در حال حاضر برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One, Switch, PC و گوگل استادیا در دسترس می‌باشد. قرار است نسخه‌ی نسل بعدی بازی نیز همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های PS5, Xbox Series X و Xbox Series S در دسترس قرار گیرد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا انجام اینچنین حرکاتی آن هم در بازی‌های کامل و 60 دلاری(70 دلاری برای نسل بعد) قابل توجیه و منصفانه است؟ چه راهکاری برای مقابله با این سیاست‌های غیرمنصفانه پیشنهاد می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.