Menu

Konami تایید کرد که P.T بر روی PS5 قابل اجرا نخواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، دموی P.T. ممکن است فقط یک نسخه آزمایشی مختصر باشد، اما می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین تجربه‌های ترسناک در صنعت بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر برشمرد که حتی همان تجربه‌ی کوتاه نیز از بسیار از عناوین کامل این سبک کیفیت بالاتری داشت. البته، پتانسیل باورنکردنی موجود در زنده‌کردن سری‌بازی بسیار محبوب Silent Hill، هرگز عملی نشد. Silent Hills نه تنها لغو شد، بلکه پس از خبر لغو آن شرکت Konami دموی P.T را از PlayStation Store حذف کرد تا این عنوان برای همیشه از دسترس عموم خارج گردد.

مطمئناً، کسانی که دموی قابل اجرای بازی را در حالی که هنوز در دسترس بود دانلود کردند، هنوز هم می‌توانند از طریق PS4 به آن دسترسی داشته باشند. با این وجود، حتی اگر آن را در لیست بازی‌های کنسول نسل هشتمی خود داشته باشید، نمی‌توانید آن را با خود به نسل بعد ببرید. زیرا این دمو از قابلیت Backward Compatibility مطرح شده برای کنسول PS5 استفاده نمی‌کند.

سخنگوی کونامی به GamesRadar گفت: "این محتوا در PlayStation Store در دسترس نخواهد بود، بنابراین کاربران قادر به دانلود مجدد محتوا از طریق ویژگی Backward Compatibility در PS5 نخواهند بود."

البته این احتمال وجود دارد که بازیکنان بتوانند بازی را از طریق حافظه خارجی به کنسول‌ها منتقل کنند و به این ترتیب در PS5 نیز به تجربه‌ی آن بپردازند. در حال حاضر، هیچ راهی برای اطمینان وجود ندارد، بنابراین امیدواریم که بزودی به هر ترتیبی تأیید رسمی در مورد آن را دریافت کنیم.

طی چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد توسعه مجدد Silent Hill توسط Sony پس از همکاری دوباره با Konami منتشر شده است، اما تاکنون این شایعات عملی نشدند و رسمیت نیافتند. در حال حاضر، سری‌بازی Silent Hill خاموش مانده است.