Menu

تیم توسعه‌دهندگان Ghost of Tsushima در حال استخدام نویسنده برای “پروژه‌های آینده” است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، استودیوی مشهور و موفق Sucker Punch Productions با توسعه و ساخت Ghost of Tsushima کار بسیار بزرگی انجام داده و موفقیت‌های مهم و تجاری زیادی را کسب کرده است. انتشار به روزرسانی‌های مختلف برای این بازی، از رفع برخی مشکلات آن گرفته تا حالت آنلاین و چند‌نفره‌ی اخیر Ghost of Tsushima: Legends نیز مورد تحسین بسیاری از منتقدین و طرفداران قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده قرار است این بازی با بهبودهایی در زمینه‌ی فنی و بصری برای PS5 نیز منتشر شود. حال سوالی که مطرح است برنامه‌ی استودیو برای نسل بعد کنسول شرکت ژاپنی است.

اگر لیست شغلی اخیر منتشر شده در مورد استخدام نویسنده‌های داستانی را نشانه‌ای در نظر بگیریم، پس استودیو در حال کار بر روی یک دنباله تمام عیار از نسخه‌ی اصلی است. در این لیست کار نویسنده را "کمک به ایجاد محتوای داستانی جذاب برای پروژه‌های آینده ما" ذکر کرده است. همچنین" وظایف روزمره شامل نوشتن دیالوگ‌ها و متن، توسعه داستان‌های جهان‌باز و تهیه محتوای داستانی با همکاری طراحان دیگر است. نامزد ایده آل ما موفقیت قبلی خود را به عنوان نویسنده بازی، مهارت‌های برجسته دیالوگ‌نویسی و درک عالی از چگونگی بیان داستان‌های تأثیرگذار و شخصیت محور در یک بازی AAA جهان‌باز خواهد داشت. "

عبارت "داستان‌های شخصیت محور" شباهت زیادی به بخشی از بازی اصلی به نام Ghost of Tsushima's Tales دارد، چندین داستان که در خصوص شخصیت‌های مهم و متحدان در صف مقدم نبرد بودند. البته، داشتن دانش از تاریخ ژاپن فئودال همراه با تمایل به نوشتن داستان‌هایی که در این دوره تنظیم شده‌اند نیز به عنوان الزامات ذکر شده است. اگر قرار باشد تمام موارد گفته شده به توسعه‌ی عنوانی به جز نسخه‌ی بعدی Ghost of Tsushima اشاره داشته باشد، واقعا نمی‌شود در خصوص آن حدسی دیگر زد!

البته این احتمال نیز وجود دارد که استودیوی Sucker Punch به دنبال ایجاد محتوای اضافی برای بازی اصلی باشد، چه رایگان باشد و چه پولی این نیز گزینه بدی نیست، با تأیید سازگاری بازی با PS5، ممکن است بازیبازان جدیدی بخواهند این بازی را تهیه کنندو وجود یک DLC آنان را به خرید بازی ترغیب کند. در نهایت زمان مشخص خواهد کرد که عنوان جدید در دست توسعه‌ی این استودیو چه خواهد بود.