Menu

تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدید Cyberpunk 2077 با حضور Keanu Reeves

فقط 30 روز دیگر تا عرضه‌ی Cyberpunk 2077 فاصله داریم و بعد از دیدن این تبلیغ تلویزیونی صبر کردن برای دیدن دنیای فانتزی و زیبایی‌های Night City برایتان سخت‌تر نیز خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در این نمایش 30 ثانیه‌ای که به تازگی در سطح اینترنت پخش شده Keanu Reeves را می‌بینیم که از ببینده علت وارد شدن به Night City را سوال می‌کند. با این تیزر بخش‌های جدیدی از شهر، یک ماشین زرد و یک سری جراحی‌های کوچک روی V را مشاهده می‌کنید. در ادامه ویدئو برایتان آماده شده است؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

در طول آخرین قسمت از Night City Wire که هفته‌ی گذشته پخش شد، اطلاعات بیشتری درمورد وسایل نقلیه‌ی داخل بازی به دست آوردیم. علاوه بر این، جزئیات بیشتری از توسعه دهندگان اشتراک گذاری شد و آنان مشخص کردند که بازیکن برای به دست آوردن قابلیت سرقت کردن وسایل نقلیه نیاز به تعدادی ارتقاء خواهید داشت.

اکنون حدود 7 سال است که CD Projekt RED درحال ساختن Cyberpunk 2077 می‌باشد و بالاخره در 20 آبان ماه شاهد انتشار آن برای Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One، PS5، PS4، Stadia و PC خواهیم بود. این بازی اخیراً به مرحله‌ی گلد شدن هم رسیده پس دیگر جای نگرانی برای تأخیر خوردن نیست.

در Cyberpunk 2077 می‌توانید شخصیت خودتان را با پیش زمینه‌ی منحصر به فرد خود بسازید که کاملاً ورودتان به Night City را تحت تأثیر قرار می‌دهد. CD Projekt RED تمام تلاش خود را کرده تا عنوانی جهانی باز و نقش آفرینی را بیافریند که در آن تصمیم‌هایی که می‌گیرید آنقدر مهم هستند که سرنوشتتان را به کلی تغییر می‌دهند. این اولین باری است که CD Project RED روی یک بازی اول شخص کار می‌کند ولی آن‌ها به طرفداران خود اطمینان داده‌اند که به هیچ وجه ناامید نخواهند شد.

تعدادی از مطبوعات طی ماه‌های گذشته نسخه‌ای برای پیش نمایش از Cyberpunk 2077 دریافت کرده‌اند و خوش‌بختانه، اکثرشان تحت تأثیر مأموریت‌های ابتدایی بازی قرار گرفتند.