Menu

عنوان FIFA 21 در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، نمودارهای هفته گذشته فروش بازی‌های ویدیویی در انگلستان پر از حادثه و کش و قوس فراوان بود، اما این موارد به دلیل انتشار نسخه‌ی جدید بازی‌ها نبود. همانطور که توسط GamesIndustry گزارش شده است، تخفیف‌های بسیار مناسب Amazon Prime Day در هفته‌ی گذشته منجر به افزایش چشمگیر در فروش فیزیکی بازی‌های مختلف در خرده فروشی انگلیس شده بود، که منجر به افزایش فروش ناگهانی نسخه‌های مختلف قدیمی در کوتاه مدت شده است.

اما در جدول این هفته طبق انتظار همگان FIFA 21 در صدر جدول ایستاده است، جایی که هفته گذشته اولین نمایش خود را سپری کرد. اما طبق معمول فروش آن نسبت به رقم هفته گذشته کاهش پیدا کرده است (اگرچه به نظر می‌رسد بازی از لحاظ فروش نسخه‌های دیجیتالی عملکرد بهتری نسبت به فروش نسخه‌های فیزیکی دارد). ظاهراً، این بازی اکنون فقط به میزان یک هفته فروش بیش از فروش Animal Crossing: New Horizons فاصله دارد تا به بزرگترین بازی خرده فروشی انگلیس در سال 2020 تاکنون تبدیل شود.

سایر رتبه‌های این نمودار تحت سلطه بازی‌های مختلف پلتفرم Switch قرار دارند و چهار انحصاری آن در 10 عنوان برتر (و 18 عنوان در 40 بازی برتر) قرار دارند. Animal Crossing: New Horizons با 44٪ افزایش فروش نسبت به هفته گذشته، Mario Kart 8 Deluxe با 70٪ افزایش، Minecraft برای نسخه Switch با 95٪ افزایش و عنوان Ring Fit Adventure با 79٪ افزایش فروش مواجه شده است که واقعا بی‌نظیر بوده و یک موفقیت تجاری فوق‌العاده برای این شرکت محبوب به حساب می‌آید.

در همین حال، عناوین جدیدا منتشر شده‌ی Star Wars: Squadrons و Crash Bandicoot 4: It's About Time از مکان های دوم و سوم (به ترتیب) به ترتیب به مکان های هشتم و نهم جدول سقوط کرده‌اند.

شما می‌توانید 10 عنوان برتر از لحاظ فروش در هفته‌ی منتهی به 17 اکتبر را در زیر مشاهده کنید:

1- FIFA 21

2- Animal Crossing: New Horizons

3- Mario Kart 8 Deluxe

4- (Minecraft (Switch

5- Ring Fit Adventure

6- Super Mario 3D All-Stars

7- Just Dance 2020

8- Star Wars: Squadrons

9-Crash Bandicoot 4: It’s About Time

10- Grand Theft Auto 5