Menu

بتای عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War تا فردا تمدید شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، نسخه آزمایشی بخش آنلاین بازی موردانتظار Call of Duty: Black Ops Cold War قرار بود امروز به پایان برسد اما به مدت یک روز دیگر تمدید شده است. تمدید شدن دوباره‌ی بتای این بازی تیراندازی اول شخص به بازیکنان پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One و PC یک روز دیگر تجربه‌ای سرگرم کننده و رقابتی مبتنی بر مهارت و فیزیک پویا و جالب هدیه ‌می‌دهد. قابلیت کراس‌پلی این عنوان نیز فعال است و موجب هرچه بیشتر لذت‌بخش تر شدن بخش آنلاین بازی می‌شود.

اما سوال موجود در اینجا علت تمدید یک روزه‌ نسخه بتا است که در موارد دیگر به ندرت اتفاق می‌افتد. این افزایش زمان یک روزه در واقع به دلیل حل مجموعه‌ای از کدهای ایمیل ارسال شده توسط شرکت Activision به جامعه بازیبازان بازی بود.استودیوی Treyarch نیز با این اقدام بسیار ساده تلاش طرفداران بازی برای شکستن کد‌های آن را ستایش کرده و به آن پاسخ داد.

عنوان به شدت موردانتظار Call of Duty: Black Ops Cold War قرار است در تاریخ 13 نوامبر در سراسر جهان عرضه شود. این بازی برای پلتفرم‌های Xbox One ، PS4 ، Xbox Series X / S ، PS5 و PC در دسترس خواهد بود. در این نسخه که به عنوان دنباله‌ای بر اولین بازی‌ از مجموعه‌ی Black Ops در دست توسعه است شخصیت‌های اصلی و محبوب سری یعنی میسون، وودز و هادسون دوباره متحد می‌شوند و با یک قهرمان جدید به نام بل کار می‌کنند. قبل از وقوع اتفاقات ناخوشایند، این تیم حرفه‌ای به دنبال خارج کردن یک جاسوس شوروی با نام رمز پرسئوس هستند اما طبق معمول همه ‌چیز طبق انتظار پیش نرفته و شروع یک داستان خطرناک و مهیج کلید می‌خورد.