Menu

گزارش: Watch Dogs Legion روی کنسول‌های نسل بعد به صورت 4K و 30FPS و با Ray Tracing اجرا خواهد شد

تهیه کننده‌ی این بازی، Lathieeshe Thillainathan طی پرسش و پاسخی در Reddit فریم ریت و رزولوشن اجرایی این عنوان را مشخص کرد. علاوه بر این، ایشان تأیید کرد که رهگیری پرتوی نور در هر دو کنسول پشتیبانی می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، آقای Thillainathan در پاسخ به یکی از طرفداران درمورد عملکرد بازی روی نسل بعدی اینطورتوضیح داد؛ «رهگیری پرتوی نور، 4k و30fps روی PS5 و Xbox Series X». نرخ فریم و رزولوشن روی Xbox Series S هنوز مشخص نشده ولی احتمال می‌دهیم با 1080p یا 1440p و 30FPS طرف باشیم.

Ubisoft همچنین اظهار کرد که روی PC نرخ فریم سقفی نخواهد داشت ولی برای دستیابی به رزولوشن و تنظیمات بالا نیازمند سخت افزار قدرتمندی خواهید بود، مخصوصاً اگر بخواهید Ray Tracing را فعال کنید… در حقیقت، اگه به دنبال اجرا کردن بازی با رزولوشن 4K و Ultra Settings با انعکاس‌های Ray Traced هستید یک NVIDIA’s RTX 3080GPU نیاز خواهید داشت. طی گزارشات قبلی درمورد سری بعدی Watch Dogs گفته می‌شود که از قرار معلوم این عنوان چندان برای PC بهینه نشده.

خلاصه‌ای از توضیحات توسعه دهنده درمورد این بازی را مشاهده می‌کنید؛

در Watch Dogs: Legion، لندن به سمت پرتگاه عمیقی می‌رود. در بین هیاهوی همیشگی لندن، یک ماهیت ناشناس به نام Zero-Day از راه رسیده و جبهه‌ی مقاومت زیر زمینی DedSec را برای بمب گذاری‌های انجام شده در سراسر لندن مقصر جلوه می‌دهد. پس از این ماجرا، مجرمین فرصت طلب تمام لندن فعال شده و در تلاش برای پر کردن جای دولت شکست خورده هستند. به عنوان عضوی از گروه DedSec، بازیکنان مقابل این مجرمین قرار خواهند گرفت؛ باید برای هر شرایطی خود را آماده کنید، سادیست‌ها، مزدورها، مجرمان سایبری و غیره. بازیکنان برای متوقف کردن این مجرمین، برای آزاد سازی لندن و مشخص کردن هویت Zero-Day مجبور خواهند شد اعضای بیشتری به گروهک مقاومت خود اضافه کنند.

Watch Dogs Legion در 8 آبان ماه برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. همچنین قرار است این نسخه پس از عرضه PS5 و Xbox Series X|S به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای دارندگان نسل فعلی در دسترس قرار گیرد.