Menu

استودیوی MachineGames؛ به کمک Microsoft می‌توانیم بازی‌های بهتری بسازیم

استودیوی سوئدی MachineGames یکی از دارایی‌های جدیدی است که به عنوان قسمتی از معامله‌ی Zenimax/Bethesda تحت مالکیت Microsoft در آمده. اخیراً MachineGames که به لطف توسعه‌ی آخرین سری از بازی‌های Wolfenstein شناخته می‌شوند درمورد آینده‌ی کاری خود صحبت‌هایی داشته. به نظر می‌رسد کارگردان بخش گیم پلی این استودیو Fredrik Ljungdahl خیلی هیجان زده است که عضوی از Microsoft باشد.

بازی، بازی و بازی‌های بیشتر! من فکر می‌کنم بخشی از مایکروسافت بودن باعث می‌شود در آینده بازی‌های بزرگ‌تر و بهتری بسازیم. آن‌ها افراد قابل توجه زیادی را در تیم خود دارند، توسعه دهندگان برجسته، راه حل‌های فنی و همینطور سخت افزار مناسب.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، حین صحبت درباره‌ی فرصت‌های ایجاد شده به کمک سخت افزار نسل بعد، تعدادی از توسعه دهندگان MachineGames روی کلیدی بودن SSD کنسول تمرکز کردند.

مدیر اصلی بخش تکنولوژی، Jim Kjellin؛ یکی از آیتم‌های کلیدی که در آینده نزدیک قابل استفاده می‌شود قابلیت داشتن فضای ذخیره سازی بسیار سریع است. همیشه قادر به تهیه‌ی فضای ذخیره سازی سریع برای PC خود بوده‌اید ولی این موضوع قرار است استانداردی برای نسل بعدی کنسول‌ها باشد.

این اتفاق شیوه‌ی فکر کردن ما درمورد طراحی بازی را تغییر می‌دهد. این مشکل تاریخی که باید منتظر تمام شدن صفحه‌های بارگذاری می‌ماندین یا به صورت مصنوعی سرعت حرکت بازیکن را کم می‌کردید تا تغییرات بزرگی در صحنه ایجاد کنید دیگر مربوط به گذشته است.

رئیس بخش تولید، John Jennings؛ من کاملاً با جیم موافقم. با این SSDهای فوق سریع، دیگر لازم نیست بازیکنان را حین انتظار برای بارگذاری سرگرم کنیم! امکان ایجاد دنیاهای بزرگ‌تر و اجازه دادن به بازیکن برای گشت و گذار بدون مانع تجربه‌های جدیدی را ممکن خواهد کرد. واقعاً منتظر به کار بردنش هستم.

در آخر، Jennings درمورد جدیدترین بازی منتشر شده توسط MachineGames یعنی Wolfenstein: Youngblood نیز اظهار نظر کرده. مطمئناً استقبال از این عنوان به گستردگی نسخه قبلی نبوده که دلیلش احتمالاً به خاطر ساختار متفاوت و جای دادن بخش مولتی پلیر به بازی است که استودیو قبلاً هرگز انجام نداده بود.

«اولین تلاشمان برای جای دادن بخش مولتی پلیر به Youngblood به ما کمک کرد چیزهای زیادی درمورد گیم پلی و ایجاد یک زاویه دید فنی یاد بگیریم. احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایمان این بود که یادگیری درمورد گیم پلی و قسمت فنی بازی به صورت همزمان چالش سختی است و برای همین نیازی نمی‌بینیم تا برای دومین بار به دنبال توسعه‌ی قسمت مولتی پلیر باشیم.»

تأیید شده که سومین قسمت از سری Wolfenstein در دست ساخت قرار دارد. هنوز زمانی برای عرضه مشخص نشده ولی با توجه به جدول زمانبندی همیشگی MachineGames احتمالاً سال آینده شاهد این اتفاق باشیم.