Menu

تماشا کنید: تریلر جدید Spider-Man: Miles Morales قسمت‌هایی از مخفی‌کاری و سیستم نبرد را نمایش می‌دهد

عنوان Marvel's Spider-Man: Miles Morales از استودیوی Insomniac یکی از عناوین روز عرضه‌ی PlayStation 5 می‌باشد (اگرچه طی بیانیه‌ای مشخص شد این بازی برای PlayStation 4 نیز منتشر می‌شود) که یعنی کمتر از یک ماه تا از راه رسیدن آن فاصله داریم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Game Informer، در ویدئوی جدید به اشتراک گذاشته شده Miles Morales را حین انجام مخفی کاری و جنگیدن با سبکی متفاوت از پیتر پارکر مشاهده می‌کنیم. ویدئوی مربوطه را در ادامه مشاهده می‌کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

در جدیدترین ماجراجویی در دنیای Marvel’s Spider-Man، مایلز مورالس نوجوان راه الگوی خود یعنی Peter Parker را به عنوان Spider-Man جدید ادامه می‌دهد.

ولی هنگامی که یک نیروی قدرمند خانه و شهر دوست داشتنی او را تهدید می‌کند؛ قهرمان داستان متوجه می‌شود که با قدرت زیاد، مسئولیت نیز زیاد می‌شود. برای نجات دادن تمام New York، مایلز باید از همه‌ی توانایی‌های مرد عنکبوتی استفاده کند.

قیام مایلز مورالس

«مایلز مورالس قدرت‌های انفجاری جدیدی کشف می‌کند که باعث تفاوت اون از مربی خودش پیتر پارکر می‌شود. با نیروی منحصر به فرد bio-electric venom و قدرت استتار او به همراه تار زنی آکروباتیک و گجت‌ها و مهارت‌ها با دشمنان رو به رو شوید.»

جنگ برای قدرت

«نبردی بزرگ برای به دست آوردن کنترل نیویورک بین شرکت تولید انرژی و ارتشی با تکنولوژی بالا به وجود آمده است. حالا که خانه‌ی جدید مایلز به قلب میدان جنگ تبدیل شده، او باید هزینه‌ی قهرمان بودن را تجربه کند و تصمیم بگیرد چه فداکاری‌هایی باید برای این کار انجام دهد.»

جهانی زنده و پویا

«در نقش Miles خیابان‌های پر از برف را در نوردید. وقی خط ما بین زندگی خصوصی و ابرقهرمانی کم رنگ می‌شود، او متوجه خواهد شد که به چه کسی می‌تواند اعتماد کند و به ارزش واقعی خانه پی می‌برد.»

عنوان Marvel's Spider-Man: Miles Morales در حالت 'Performance Mode' روی PlayStation 5 از 60FPS و همچنین انعکاس‌های ری تریسنیگ، سرعت بارگذاری فوق‌العاده سریع، ویژگی haptic feedback و تریگرهای تطابقی کنترلر DualSens پشتیبانی خواهد کرد.