Menu

پیش‌بینی مایکل پکتر از میزان فروش Cyberpunk 2077

به گزارش پردیس‌گیم، به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال و شاید دهه، Cyberpunk 2077 توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است. انتظارات CD Projekt RED از بازی در دست ساختشان بسیار بالاست و امیدوارند که رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانند. نمایش‌های بازی تا بدین جا نیز امیدوار کننده بوده است.
این انتظارات چندان هم بی‌راه نیست، به عنوان مثال ویچر 3 از همین استودیو موفقیت‌های زیادی را به دست آورد. و منظور از موفقیت نه تنها از جانب منتقدان بلکه از جانب فروش نیز بوده است. حال انتظار می‌رود که Cyberpunk 2077 نیز این موفقیت را تکرار کند، حداقل مایکل پکتر که اینچنین نظری دارد.
"واقعاً پیش‌بینی سختی است. با توجه به اینکه قرار است در ماه نوامبر میلادی عرضه شود، من فکر می‌کنم حدود 15 میلیون فروش را در سال اول تجربه کند. ممکنِ 20 میلیون بفروشه؟ البته. 12 میلیون چطور؟ بله. ولی 15 میلیون بیشتر به واقعیت نزدیک است. اگر امتیاز 99 را در متاکریتیک به دست آورد، ممکن است حتی 30 میلیون نسخه هم بفروشد. اما اگر 90 بگیرد، پیش‌بینی من 15 میلیون است. همچنين اینکه امتیاز بازی 80 نخواهد شد، چرا که معتقدم بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد."
مایکل پکتر در خصوص استقبال منتقدان هم صحبت کرده است و پیش‌بینی آن متای 92 می‌باشد.
" تفاوت بین متای 90 و 97 در جزئیات و موارد ریزی است که منتقدان بر روی آن متمرکز می‌شوند. من متای 97 را برای Cyberpunk متصور هستم. اما در حال حاضر متای 92 بیشتر به واقعیت نزديک است. و این متا 15 میلیون نسخه فروش را به خود خواهد دید."
بازی Cyberpunk 2077 قرار است برای PS4, Xbox One, PC و گوگل استادیا در تاریخ 29 آبان‌ماه عرضه شود. همچنين از روز اول بر روی کنسول‌های نسل بعد یعنی PS5 و XBOX SERIES X/S نیز قابل بازی است. ارتقاء رايگان نسل بعدی نیز در ادامه به رايگان عرضه خواهد شد. به تازگی بازی مراحل ساخت خودش را به اتمام رساند و به اصطلاح گولد شد. امید می‌رود که بازی دیگر تأخیر نخورد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ پیش‌بینی شما چیست؟ با صحبت‌های مایکل پکتر موافق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.