Menu

جای تعجبی ندارد اگر GameStop مشتریانش را بیشتر به خرید Xbox Series S|X ترغیب کند

به گزارش پردیس‌گیم، ماجرای جالبی در روزهای اخیر در حال دست به دست شدن است. ماجرایی که می‌تواند سرعت فروش PS5 را در فروشگاه‌‌های GameStop تحت تأثیر قرار دهد.

مایکل پکتر در این خصوص توضیحاتی ارائه داده است: چنان‌چه یک مشتری در یکی از فروشگاه‌های گیم‌استاپ، برای اشتراک 15 دلاری ماهانه‌ی Xbox Game Pass Ultimate ثبت‌نام کند، گیم‌استاپ حدود 1.5 دلار دريافت خواهد کرد و تا زمانی که این اشتراک پا برجا باشد و تمدید شود، این فروشگاه درصد خودش را دریافت خواهد کرد.

نکته‌ی جالب ماجرا اما اینجاست که به نقل از DOMO Capital Management این درصد ویژه شامل تمام خریدهای دیجیتالی دیگر نیز می‌شود. به عبارت بهتر چنان‌چه کاربری Xbox Series S|X را از فروشگاه گیم‌استاپ خریداری کند، به صورت مادام‌العمر هر خرید دیجیتالی که انجام دهد شامل اشتراک و dlc و… درصدی به فروشگاه گیم‌استاپ خواهد رسید.

خب این به چه معناست؟ این به معنای آن است که گیم‌استاپ رغبت بیشتری به فروش کنسول‌های ایکس‌باکس از خودش نشان خواهد داد و احتمالاً ترجیح می‌دهد که کنسول‌های سری ایکس و اس را به خریداران پیشنهاد دهد. گیم‌استاپ پیش از این نیز قراردادهای مشابه این را به امضا رسانده بود به عنوان مثال در دوران PS2 قرارداد مشابهی با سونی داشتند. احتمال می‌رود که سونی نیز قرارداد اینچنینی با خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ها به عقد برساند. باید منتظر ماند و دید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.