Menu

تماشا کنید: تریلر جدید Call of Duty: Black Ops Cold War به حالت‌ جدید بازی می‌پردازد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، نسخه بتای چند‌ نفره‌ی بازی موردانتظار Call of Duty: Black Ops Cold War از امروز برای دارندگان Xbox One و PC که بازی را پیش خرید کرده‌اند در دسترس قرار می‌گیرد. (در حالی که همه دارندگان PS4 به این نسخه‌ی بتا دسترسی پیدا می‌کنند). در گذشته نیز بخش آنلاین بازی برای تجربه‌ی طرفداران این سری به صورت رایگان در اختیار دارندگان PS4 قرار گرفته بود که تفاوت آن با نسخه‌ی امروز افزودن Fireteam: Dirty Bomb است ، حالتی که در آن 40 بازیکن در دو نقشه به نبرد با هم می‌پردازند.

در حالت Fireteam: Dirty Bomb تعداد 40 بازیکن به 10 تیم تقسیم شده‌اند که با عبور از نقشه‌، اورانیوم موجود در میحط را جمع می‌کنند و بمب‌های مختلف را قبل از دیگر بازیکنان منفجر می‌کنند. منفجر شدن بمب باعث ایجاد تابش اشعه‌ای می‌شود که برای همه بازیکنان مضر است. اما به طرز جالب توجه، تلاش برای دستیابی به اورانیوم قبل از کشتن ناگزیر بازیکن دیگر، بر حرکت و احیای سلامتی وی تأثیر می‌گذارد.

در بازی موارد مختلف در قالب کار تیمی قرار داده شده که اجرای آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند مثلا می‌توانید یک هم‌تیمی خود (حتی در وسایل نقلیه آن‌ها) را به بازی برگردانید. اولین تیمی که چه با از بین بردن بازیکنان دیگر، چه منفجر کردن بمب‌ها و یا دستیابی به هرگونه اورانیوم به حداکثر امتیاز برسد، برنده‌ی این رقابت می‌شود. در طول نسخه بتا دو نقشه در دسترس خواهد بود پس اگر از طرفداران این سری یا دوست‌داران سبک تیراندازی اول شخص آنلاین هستید تجربه‌ی بتای Call of Duty: Black Ops Cold War را از دست ندهید.

طبق روال هر ساله، جدیدترین نسخه‌ی سری بازی محبوب Call of Duty در تاریخ 13 نوامبر برای Xbox Series X / S ، PS4 ، PS5 ، PC و Xbox One منتشر می‌شود.

حال شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیتFHD-دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه