Menu

عنوان Apex Legends Champion Edition معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، با پایان یافتن فصل 6 بازی محبوب Apex Legends در ماه آینده، استودیوی موفق Respawn Entertainment نسخه‌ی جدید این بازی را که در سبک تیراندازی بتل رویال است با نام Champion Edition معرفی کرد. این نسخه شامل همه‌ی قهرمان‌های منتشر شده برای بازی تاکنون، از Caustic و Mirage گرفته تا Loba و Rampart است. خبر بهتر اینکه ممکن است قهرمان فصل هفتم بازی نیز در نسخه‌ی Champion Edition حضور داشته باشد.

علاوه بر حضور تمامی Legendها، این نسخه شامل مواردی دیگر نیز خواهد بود. مواردی همچون اسکین‌‌های قهرمان‌هایی مانند Wraith ، Revenant و Crypto به همراه Triple Take ، Flatline و Sentinel و Emperor Nessy XIV Gun Charm اشاره کرد. ارزش موارد گفته شده در این نسخه بیش از 100 دلار است که اگر بخواهید در نسخه‌ی معمول بازی آن را بدست آورید باید همین مقدار هزینه کنید. اما این همه‌ی ماجرا نیست و 1000 Apex Coins نیز در بسته گفته شده موجود است. از این سکه‌ها می‌توان برای انتخاب هر نوع موارد شخصی‌سازی دیگری که بازیکنان از فروشگاه داخل بازی خرید می‌کنند استفاده کرد.

نسخه‌ی Apex Legends Champion Edition با شروع فصل 7 خود برای پلتفرم‌های Xbox One ، PS4 و PC در دسترس خواهد بود و با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسد. اگرچه فصل 7 بازی هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما فصل 6 در تاریخ 10 نوامبر به پایان می‌رسد، در نتیجه و به احتمال زیاد در هفته‌های آینده شاهد اعلامیه‌ای از سوی سازندگان بازی مبنی در اعلام تاریخ انتشار آن و اطلاعات بیشتر خواهیم بود.