Menu

اطلاعاتی از نسخه‌ی نسل بعدی Borderlands 3 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، استودیوی Gearbox Software تأیید کرده است که ارتقای نسل نهمی بازی Borderlands 3 برای هر دو کنسول Xbox Sreies X / S و PS5 منتشر می‌شود. دارندگان کنسول Xbox می‌توانند در تاریخ 10 نوامبر در سراسر جهان بازی خود را به نسل بعدی ارتقا دهند در حالی که دارندگان PS5 می‌توانند در تاریخ 12 نوامبر در آمریکای شمالی و نوزدهم نوامبر در سایر نقاط جهان ارتقا دهند. به روزرسانی‌ها برای هر دو پلتفرم گفته شده رایگان خواهد بود.

در کنار اجرای بازی به صورت 4K / 60 FPS در بخش تک‌نفره و حالت co-op آنلاین برای Xbox Series X و PS5، بازیکنان همچنین می‌توانند فایل‌های ذخیره شده و DLCهای خود را به کنسول‌های نسل بعدی منتقل کنند. قابلیت Local split-screen برای حداکثر چهار بازیکن نیز در همین به‌روز رسانی ارائه خواهد شد. همچنین حالت Vertical split-screen برای همکاری دو نفره نیز در دسترس خواهد بود و ماه آینده نیز برای Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.

جزئیات بیشتری از بازی Borderlands 3 در تاریخ 29 اکتبر طی رویدادی تحت عنوان "The Borderlands Show" منتشر خواهد شد. DLC‌های بیشتری برای این عنوان سبک تیراندازی در دسترس هستند، مانند حالت Arms Race جدید و Skill Trees جدید برای هر یک از Vault Hunters.

این عنوان محبوب اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4 ، Xbox One ، Google Stadia و Microsoft Windows در دسترس طرفداران این سری و علاقمندان به این سبک می‌باشد.