Menu

Call of Duty: Black Ops IIII رکورد فروش دیجیتالی بازی‌های Activision در روز اول را شکست

امروز Activision در کنفرانسی اعلام کرد که Call of Duty: Black Ops IIII بیشترین فروش دیجیتالی را در روز اول در تاریخ بازی‌های Activision داشته است. این رکورد سال گذشته توسط Call of Duty: WWII شکسته شده بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این بازی رکورد جهانی فروش دیجیتالی روز اول در فروشگاه PlayStation و رکورد فروش دیجیتالی بازی‌های Activision در روز اول برروی Xbox One را جابجا کرده است. فروش دیجیتالیِ روز اول Black Ops IIII برروی PC نیز بالاترین در تاریخ این سری است و این بازی تقریبا 2 برابر Call of Duty: WWII فروش داشته است.

البته خب باید توجه داشت تعداد افرادی که بازی را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند، نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

معاون اجرایی Activision یعنی "راب کاستریک" (Rob Kostrich) نیز در این کنفرانس گفت: "Black Ops IIII عنوانی فوق‌العاده است؛ و بازخورد و نظر طرفداران نسبت به آن شگفت‌انگیز بوده است. ما چندین رکورد مختلف در زمینه فروش دیجیتالی در روز اول را جابجا کردیم. هم‌چنین تعداد افرادی که در روز اول برای تجربه بازی آنلاین شده‌اند سال به سال افزایش داشته است. ولی احتمالا مهم‌ترین بخش این است که جامعه بازیکنان در حال لذت‌بردن و سرگرم‌شدن توسط بخش چندنفره، زامبی و Blackout هستند. ما به شدت از اعتماد و حمایت بازیکنان تشکر می‌کنیم. این تازه شروع کار است؛ قرار است با Black Ops IIII سفری باورنکردنی داشته باشیم. "

Call of Duty: Black Ops IIII هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.NEWS