Menu

برای به پایان رساندن ماموریت‌های اصلی و خط داستانی Red Dead Redemption 2 به 60 ساعت زمان نیاز خواهید داشت

بسیاری از عناوین دنیای‌باز امروزی به دلیل طولانی بودن خسته کننده می‌شوند و در اواسط خط داستانی شاهد ماموریت‌های تکراری آزار دهنده هستیم اما به نظر می‌رسد تیم راکستار بر روی بازی جدید خود یعنی Red Dead Redemption 2 وسواس بالایی به خرج داده است و شاهد چنین ماموریت‌هایی نخواهیم بود.

هما‌ن‌طور که می‌دانید RDR 2 در تاریخ 26 اکتبر(4 آبان) عرضه خواهد شد و راکستار در این چند روز اخیر اطلاعات مختلفی از بازی به انتشار رسانده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، "دن هَوسر"، یکی از دو بنیان‌گذار راکستار، در مصاحبه‌‎ای با Vulture اعلام کرد که مقدار زیادی از محتویات ساخته شده از بازی حذف شدند.

شخصیت اصلی بازی، "آرتور مورگان"، زمانی دو علاقه داشت و آن‌ها را دنبال می‌کرد اما راکستار متوجه شد که تنها یکی از آن‌ها به اندازه کافی خوب از کار در خواهد آمد و دیگری جوابگو نیست و آن را حذف کرد.

این در مورد تعداد زیادی از ماموریت‌ها نیز صادق است. هَوسر در این باره گفت:

"برخی از آن‌ها از نظر تکنیکی کار نمی‌کردند و یا به اندازه کافی جذاب نبودند و یا زائد و بیهوده به نظر می‌رسیدند."

"یکی از ماموریت‌های حذف شده این بود که شما می‌بایست در یک قطار با تعدادی جایزه‌بگیر درگیر شوید، در اوایل این ماموریت بسیار جذاب بود اما متوجه شدیم که بعد از مدتی جذابیت خود را از دست می‌دهد."

حتی با حذف این محتویات، تنها خط داستانی اصلی بازی 60 ساعت به طول خواهد انجامید.

از طرف دیگر در ادامه مصاحبه آقای هوسر اعلام کرد که اعضای راکستار برای ساخت بازی جدید خود و به پایان رساندن آن هفته‌ای بیش از 100 ساعت کار کردند. البته این موضوع در رابطه با RDR 1 نیز مطرح شده بود و راکستار در جواب اعلام کرد که اگر شخصی از محیط کاری راکستار راضی نیست، امیدواریم در ادامه محیطی مناسب‌تر پیدا کند.

جالب است بدانید با توجه به مصاحبه تهیه شده Vulture در عنوان RDR 2 از 500 هزار خط دیالوگ و 300 هزار انیمیشن استفاده شده است. بیش از 1200 صداگذار با استعداد از راکستار حقوق دریافت کردند و داستان اصلی بازی بیش از 2000 صفحه است.

حتی آقای "هوسر" در مورد Red Dead Redemption 3 نیز اظهار نظر کرد، با توجه به گفته‌های او احتمال ساخت نسخه سوم وجود دارد و اگر نسخه دوم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد این امر محتمل‌تر نیز خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟