Menu

منتظر نباشید! Halo 5: Guardians به کالکشن مستر چیف اضافه نخواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، پیش از این نیز استودیوی سازنده یعنی 343Industries اعلام کرده بود که جدیدترین نسخه‌ی Halo یعنی Halo 5: Guardians به کالکشن مستر چیف (Halo: MCC) اضافه نخواهد شد. حال به تازگی و در طی یک پست جدید دگرباره این مهم را اعلام کردند که این نسخه به کالکشن اضافه نخواهد شد. شايان ذکر است که این هم شامل نسخه‌ی PC می‌شود و هم Xbox One.

سال گذشته 343 اعلام کرده بود که تمرکز اصلی آن‌ها بر روی عرضه‌ی کالکشن مستر چیف و Reach بر روی PC می‌باشد. حال نیز تأکید کردند که Halo 4 آخرین عنوانی خواهد بود که در کالکشن قرار گرفته است (خواهد گرفت، برای PC). حداقل تا اطلاع بعدی.

"این آخرین Haloایی خواهد بود که برای کالکشن در نظر گرفته‌ایم. ببخشید که رویای تجربه‌ی Halo 5 در کالکشن را برایتان خراب کردیم. بنابراین بگذارید در اوج به پایان برسانیم."

بازی Halo: The Master Chief Collection هم‌اکنون بر روی PC و XBOX One در دسترس است. این کالکشن افسانه‌ای مشتمل بر عناوین بزرگی چون: Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST و Halo: Reach می‌باشد. شایان ذکر است که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Halo 4 را نیز در بر دارد.

بازی Halo 5: Guardians ٱکتبر سال 2015 بر روی ایکس‌باکس وان عرضه شد و در هنگام عرضه بزرگ‌ترين عرضه‌ی تاریخ فرانچایز Halo را تجربه کرد و همچنين سریع‌ترین فروش را در بین عناوین انحصاری ایکس‌باکس وان رقم زد.

در راستای موفقیت این بازی رئیس ایکس‌باکس جناب فیل اسپنسر گفته بود: "موفقیت بازی Halo 5: Guardians آزمون سخت 343Industries بود که با سربلندی از آن بیرون آمد. و این مهم به تبع نوآوری و کار سخت استودیو به دست آمده بود و همچنین طرفداران فوق‌العاده‌ای که داستان، شخصیت‌ها، و گیم‌پلی فرانچایز را عاشقانه دوست داشتند. بازی تمام امکانات و پتانسیل ایکس‌باکس وان را به رخ می‌کشید و جایگاه خودش را در تاریخ عناوين عرضه شده برای ایکس‌باکس تثبيت و جاودانه کرد. "

خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا امیدوار به تجربه‌ی این بازی در قالب کالکشن مستر چیف بودید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.