Menu

اطلاعات جدید از بازی به شدت مورد انتظار Metroid Prime 4

به گزارش پردیس‌گیم، میزان اطلاعاتی که از این بازی مورد انتظار در طی این مدت به دست آورده‌ایم، تقریباً به هیچ می‌ماند. جز این‌که می‌دانیم بالأخره قرار است شاهد عرضه‌ی Metroid Prime 4 باشیم. اگر اطلاعات واصله از جانب Retro Studios درست باشد، احتمالاً یک نمای کلی از بازی در دست ساخت خواهیم داشت.
با توجه به فهرست مشاغل مورد نیاز استودیوی سازنده، به نظر می‌رسد که شاهد یک تجربه‌ی سینماتیک‌تر،خطی‌تر و داستان محور‌تر باشیم، که به نسبت عناوین گذشته رویکرد متفاوتی را به نمایش خواهد گذاشت. مجموعه‌ی متروئید خیلی داستان محور نبوده است، اما ظاهراً در این شماره قرار است این موضوع تغییر کند چرا که در توضیحات درخواست شغلی آمده است که به دنبال ارائه‌ی صحنه‌های احساسی تأثیرگذار و داستانی تأثیر گذارتر به نسبت گذشته هستند.
البته که این اطلاعات جدید به معنی حتمی بودن این موضوع نیست، مخصوصاً با توجه به روند ساخت پر رمز و راز بازی. اما بدون شک ارائه‌ی یک تجربه‌ی داستان محور در Metroid Prime 4 می‌تواند جذاب باشد.
بازی مذکور کماکان در حال ساخت می‌باشد و قرار است به صورت کاملاً انحصاری برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شود. هیچ تاریخ و بازه‌ی عرضه‌ای برای این بازی به شدت مورد انتظار در دسترس نیست. منتظر اطلاعات تکمیلی باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران مجموعه‌ی مترویید هستید؟ با داستان محور شدن این بازی موافق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.