Menu

راد فرگوسن: با Gears of War 4 می‌خواستیم خود را ثابت کنیم؛ Gears 5 تجربه‌ای کاملا جدید خواهد بود

به نظر می‌رسد Gears of War 4 تنها حکم یک دست‌گرمی را برای The Coalition داشته و آن‌ها می‌خواهند با Gears 5 توانایی اصلی خود را نشان دهند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، به تازگی رئیس استودیو The Coalition یعنی "راد فرگوسن" (Rod Ferguson) در مصاحبه‌ای گفته که با Gears of War 4 استودیو قصد داشته خودش را ثابت کند و حالا که این اتفاق رخ داده و آن‌ها نشان داده‌اند که می‌توانند تجربه‌ای خوب ازGears of War عرضه کنند، با Gears 5 می‌خواهند جاه‌طلب‌تر از همیشه توانایی‌های خود را در زمینه‌های مکانیک‌های گیم‌پلی و داستان‌سرایی نشان دهند.

"اساسا، این عکس‌العمل و کاری نسبت به آن‌چه که می‌خواهیم با این سری انجام دهیم، بود. ما تیم و استودیویی جدید بودیم و Gears بعد از استراحتی چند ساله قصد بازگشت داشت؛ ما قصد نداشتیم فرمول بازی را خیلی دستکاری کرده و آن را تغییر دهیم چرا که می‌خواستیم ثابت کنیم می‌توانیم تجربه‌ای خوب و شایسته از Gears of War ارائه دهیم. اکنون که این کار را انجام داده‌ایم و مردم Gears 4 را پذیرفته‌اند، می‌توانیم با Gears 5 تجربه‌ای کاملا جدید ارائه دهیم. ما قصد داریم اهداف و مسیری که می‌خواهیم این سری طی کند را به خوبی نشان دهیم؛ چه تغییر در مکانیک‌های اصلیِ گیم‌پلی باشد، چه تغییر در نحوه داستان‌گویی باشد و یا چه جنبه‌هایی مشخص از کنترل و گیم‌پلی را تغییر دهیم. حتی شاید با نسخه‌های موبایل و PC به نوع جدیدی از گیم‌پلی برسیم. "

عنوان Gears 5 در سال 2019 برروی پلتفرم‌های PC و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.