Menu

طرفداران آسوده خاطر باشید، بازی به شدت تحسين‌شده‌ی Ghost of Tsushima از روز اول بر روی PS5 قابل تجربه می‌باشد

به گزارش پردیس‌گیم، سونی در چند روز گذشته خیال طرفداران را راحت کرد. بازی‌های بزرگی در فهرست پشتیبانی از نسل قبل سونی قرار گرفتند و بازی به شدت تحسين‌شده‌ی ساکرپانچ یعنی Ghost of Tsushima نیز جزو آنان است. به لطف قابلیت Game Boost کنسول PS5 این بازی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد شد از جمله: نرخ فریم 60 و زمان‌های بارگذاری کوتاه‌تر! این در حالی است که زمان‌های بارگذاری بر روی PS4 نیز فوق‌العاده و باورنکردنی است با این حال ساکرپانچ گفته است که صبر کنید تا این موضوع را بر روی PS5 ببینید.

شایان ذکر است که وضوح تصویر یا رزولوشن بازی هنگام ارائه‌ی 60 فریم مشخص نشده است اما چندان عجیب نیست اگر 1440p یا 1080p باشد.

اما، از همه‌ی این‌ها مهم‌تر این است که این بازی جهان باز قابلیت انتقال فایل ذخیره(save) بر روی PS5 را نیز دارا می‌باشد و با توجه به این موضوع شما می‌توانید پیشرفت‌هایتان را بر روی کنسول نسل بعدی منتقل کنید.

خبرهای خوش درباره‌ی این بازی پایانی ندارد چرا که به زودی قرار است در طی یک به‌روزرسانی بخش چند نفره تحت عنوان Legends به بازی اضافه شود.

بازی Ghost of Tsushima که رکوردهای فراوانی را جا به جا کرده است، هم‌اکنون و به صورت کاملاً انحصاری در دسترس کاربران PS4 می‌باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ دوست دارید چه عناوین دیگری از قابلیت Game Boost کنسول PS5 بهره‌مند شوند؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.