Menu

تماشای آنلاین قسمت 17 سریال آقازاده و فیلم بنفشه آفریقایی

فیلم بنفشه آفریقایی، قسمت 17 سریال آقازاده و قسمت 15 موچین به مرحله پخش رسیده اند. لینک دانلود این عناوین با 5 کیفیت مختلف و با ترافیک مصرفی اینترنت رایگان برای شما کاربران عزیز در این نوشتار آماده شده است.

افزون بر این شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود علاوه بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم های جدید ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال آقازاده با گذشت چندین هفته از پخش و تجربه موفقی که در جذب مخاطب داشته در حال سپری کردن هفته های پرالتهابی می باشد. هر چند که این سریال از همان قسمت نخست نیز توانسته بود که قاپ بینندگانش را بدزد و جای خودش را در بین آثار نمایش خانگی باز کند. تا جایی که در حال حاضر عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است. در این بین بنابر جدیدترین آمارهای سایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته های اخیر رشد بسیار بالایی را داشته باشد که همه این ها موکد این نکته است که آقازاده در حال یکه تازی است.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

خلاصه داستان: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال: “این قصه با خون تموم میشه…” می باشد.

حال باید دید که در قسمت شانزدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت 16 سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 17 سریال آقازاده

بنفشه آفریقایی فیلمی به نویسندگی: حمیدرضا بابابیگی ، کارگردانی: مونا زندی با بازی فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، مهدی حسینی نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبراییلی و مریم شیرازی می باشد که از 11 شهریور 99 اکران آنلاین شده بود و همینک از 22 مهر ماه 99 به شبکه نمایش خانگی می آید.

در خلاصه داستان بنفشه آفریقایی آمده است که: شکوه که همراه همسر دومش رضا زندگی می‌کند، تصمیم می‌گیرد که همسر سابقش، فریدون را که فرزندانش او را به‌دلیل کهولت سن به خانه سالمندان سپرده‌اند، به منزل خودش ببرد.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم بنفشه آفریقایی