Menu

خرید و فروش اکانت کلش رویال

بازی کلش رویال یک بازی ویدیویی است که در سال 2015 بعد از موفقیت کلش آف کلنز توسط شرکت سوپرسل در دو پلتفرم اندروید و IOS منتشر شده و از همان ابتدا طرفداران و گیمر‌های زیادی را به خود جذب کرده است.

همچنین توانسته در سال 2015، عنوان بهترین بازی را از گوگل دریافت کند. این بازی دوست داشتنی و پرطرفدار از جمله بازی‌های استراتژی کارتی آنلاین می‌باشد که ترکیب خوب و استراتژی حرف اول را می‌زند.

شما در هر نبرد با حریفانی روبرو می‌شوید که با استفاده از کارت‌های انتخابی و هوش استراتژی‌تان بتوانید آن‌ها را شکست دهید و پاداش دریافت کنید. در گوشه هر کارت یک عدد نوشته شده که نشان دهنده میزان «اکسیر» لازم برای استفاده از کارت مورد نظر است. در هر مبارزه، شما یک نوار اکسیر دارید که ظرفیت آن ۱۰ است. هر بار که از یک کارت استفاده می‌کنید، مقداری از این نوار خالی می‌شود و سپس در طول مبارزه می‌توانید دوباره آن را پر کنید.

زمان بازی ۳ دقیقه است و شما باید در این مدت حریف خود را شکست دهید. در صورتی که هیچ کدام از طرفین در این ۳ دقیقه پیروز نشوند، یک دقیقه زمان اضافه در نظر گرفته می‌شود و اگر باز هم به پیروزی نرسید یا شکست نخورید، همه چیز مساوی به پایان می‌رسد.

همانطور که مستحضر هستید تمامی بازی‌های آنلاین جهت پیشرفت سریع و قویترشدن، راهکا‌رها و شیوه‌های مختلفی را پیش می‌گیرند که می‌توانید با هزینه کردن مبلغ کمی اکانت خود را تقویت کنید. در بازی کلش رویال 14 صندوق وجود دارد که هرکدام این صندوق‌ها با توجه ارزش آن صندوق، کارت‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای شما باز می‌کنند.

14 صندوق کلش رویال عبارت است از:

صندوق رایگان (free chest)

صندوق تاج (crown chest)

صندوق نقره‌ای (silver chest)

صندوق طلایی (golden chest)

صندوق جنگ (war chest)

صندوق بزرگ (giant chest)

صندوق جادویی (magical chest)

صندوق سوپر جادویی (super magical chest)

صندوق حماسی (epic chest)

صندوق افسانه‌ای (legendary chest)

صندوق صاعقه (lighting chest)

صندوق اقبال (fortune chest)

صندوق پادشاه (king chest)

صندوق پادشاه افسانه‌ای (legendary king's chest)

حالا که با بازی کلش رویال و روند کلی بازی آشنا شدیم در ادامه نحوه استفاده از کارت‌ها، نحوه ارتقا کارت ها‌، روش ترکیب کردن نیروها و … مواردی هستند که کمک می‌کند تا بهتر بازی کنیم و شانس بیشتری برای پیروزی در مبارزات داشته باشیم :

1)استفاده هوشمندانه از کارت‌ها

گفتیم که استفاده از کارت‌ها منوط به استفاده از اکسیر است، یعنی اگر به اندازه کافی اکسیر نداشته باشید نمی‌توانید از کارت‌های خود استفاده کنید. کارت‌هایی که اکسیر پایین‌تری نیاز دارند از قدرت کمتری نیز بهره می‌برند و به مراتب کارت‌های با اکسیر بالاتر قدرت بیشتری هم دارند.

2) حمله و دفاع به موقع

برای پیروزی در یک نبرد باید کارت‌های خود و کارت‌های حریف را بشناسید، و بدانید برای دفاع از چه کارتی و چه موقعی حمله کنید.

3) ارتقا کارت‌ها

فقط از کارت‌هایی که استفاده زیادی دارید را ارتقا دهید و روی تمامی کارت‌ها تمرکز نکنید. از آنجایی که برای ارتقای کارت‌ها نیازمند خرج کردن طلا هستید، سعی کنید از آپگرید کردن کارت‌هایی که استفاده نمی‌کنید بپرهیزید. می‌توانید این کارت‌ها را به هم‌گروهی‌های خود بدهید و سکه بیشتری بگیرید.

4) برای پر شدن اکسیر صبر کنید

در ابتدای مبارزه نوار اکسیر شما خالی است و به همین خاطر نمی‌توانید از کارت‌ها بطور کامل استفاده کنید، پس بهتر است کمی صبر کنید تا نوار اکسیر کاملا پر شود و سپس حمله را شروع کنید.

5) نیروها را پشت برج‌های خود رها کنید

اکثر نیروها سرعت کمی دارند و زمان بیشتری برای رسیدن به زمین حریف نیاز دارند، در این زمان می‌توانید اکسیر خود را پرکنید و از کارت‌های بیشتری استفاده کنید. بهتر از کارت‌هایی نظیر جیانت را که سرعت کمی دارند پشت برج خود رها کرده و برای پرشدن و آغاز یک حمله قدرتمند زمان بخرید.

6) تی وی رویال را ببینید

در بازی کلش رویال بخشی وجود دارد که در آن می‌توانید به تماشای مسابقات سایر بازیکن‌ها بپردازید. این بخش که تی‌وی رویال نامیده می‌شود،‌ بهترین مسابقات در سطح بالا را که بین بازیکن‌های حرفه‌ای انجام شده است به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید به‌صورت رایگان به تماشای این مبارزات بپردازید. با دیدن مسابقات بازیکن‌های حرفه‌ای یاد می‌گیرید که چطور از کارت‌های خود بهتر استفاده کنید. همچنین استراتژی‌هایی که این بازیکن‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند به شما کمک می‌کند تا در مبارزات عملکرد بهتری داشته باشید.

خدمات ما در وی جی استور شامل خرید و فروش اکانت کلش رویال، ثبت آگهی فروش اکانت کلش رویال و تخمین قیمت کلش رویال، پیگیری و تحویل آنی اکانت خریداری شده و … می‌باشد.

ما در وی جی استور همواره در تلاش هستیم با تجربه‌ای 7ساله، مکانی امن و مورد اعتماد برای شما خریداران و فروشندگان محترم ایجاد کنیم. همچنین وی جی استور دارای نماد اعتماد و مجوز می‌باشد که می‌تواند خیال شما را از بابت ضمانت پرداخت و خرید در بستری امن فراهم کند. پشتیبانی توسط همکاران ما بصورت 24 ساعته و شبانه روزی در حال انجام است و جهت بیان هرگونه مشکل، انتقاد و پیشنهاد می‌توانید با شماره 05191010340 تماس حاصل نموده و یا از طریق سایت https://vg-store.ir/ با ما در ارتباط باشید.