Menu

طبق گزارشات سونی ماه آینده از PlayStation Store جدید رونمایی می‌کند

کنسول PS5 کمی بیش از یک ماه دیگر عرضه می‌شود و تا حالا سونی از رابط کاربری این دستگاه رونمایی نکرده. با اینحال، بنا بر یک سری از گزارش‌ها در ماه آینده نسخه‌ی جدیدی از PlayStation Store برای PS5 شروع به کار می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PushSquare، سونی به توسعه دهندگان درمورد تغییرات بزرگی در PlayStation Store که ظاهراً قرار است فقط عناوین PS5 و PS4 را داشته باشد خبر داده است. این یعنی فروشگاه جدید دیگر اجازه نخواهد داد تا بازی‌های PS3، PSP و PS Vita را در جایی غیر از فروشگاه اصلی خود کنسول‌ها خریداری کنید. بنا بر گفته‌ها، PlayStation Store جدید علاوه بر کنسول‌ها، از طریق گوشی‌های هوشمند و وب نیز قابل دسترسی خواهد بود.

رابط‌های کاربری سونی برای کنسول‌های PlayStation همیشه به خاطر سادگی و راحتی استفاده معروف بوده‌اند. نسخه‌ی جدید PlayStation Store نیز احتمالاً همین سیاست را دنبال خواهد کرد، اگرچه، حالا که قرار است کنسول‌هایی مجهز به SSD داشته باشیم، دادن یک سری تغییرات برای استفاده بهتر از این قطعه مطمئناً می‌تواند تجربه‌ی بهتری را برای کاربران فراهم سازد.

سونی به تازگی ویدئوی جدیدی را نیز از PS5 منتشر کرده که نگاه عمیق‌تری به داخل این سخت‌افزار تازه فراهم می‌سازد. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درمورد کنسول و رابط کاربری آن منتشر شود.

در 22 آبان ماه، سونی رسماً نسل جدید کنسول‌های بازی را با PS5 آغاز می‌کند. این شرکت توانسته تعدادی بازی جالب توجه از جمله Spider-Man: Miles Morales ،Demon’s Souls Remake، Sackbot: A Big Adventure، Destruction: All-Stars و Godfall را برای روز عرضه‌ی کنسول حاضر کند.

این اولین باری است که Sony نسل جدید کنسول‌های خانگی را با دو سری سخت‌افزار شروع می‌کند؛ نسخه‌ی استاندارد PS5 با قیمت $499 و نسخه‌ی تمام دیجیتالی آن با قیمت $399.