Menu

گزارش: ثبت نام برای شرکت در رویداد Xbox FanFest 2020 از دوشنبه آغاز می‌شود

نام نویسی برای حضور آنلاین در این مراسم از 21 مهر ماه آغاز می‌شود. مایکروسافت این خبر را از طریق حساب رسمی توئیتر خود و وب‌سایت Xbox FanFest به اشتراک گذاشته. طبق گفته‌های مایکروسافت، تا قبل از فردا اطلاعات بیشتری درمورد این مراسم تمام دیجیتالی منتشر می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، مایکروسافت در اینباره این چنین اظهار نظر کرده؛ «طرفداران خواستند و ما اجرا می‌کنیم. مراسم Xbox FanFest اکنون ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و دیجیتالی شامل محتویات، قرعه کشی‌های انحصاری، اجناس و موارد بیشتر می‌شود! هیجان زده هستیم که اعلام کنیم توانسته‌ایم کاری کنیم تا هواداران بیشتری در این گردهمایی Xbox شرکت کنند. با نام نویسی برای Xbox FanFest به گزینه‌های انحصاری مختلفی در رویدادهای مربوط به Xbox دسترسی پیدا خواهید کرد»

افرادی که برای این رویداد ثبت نام می‌کنند به یک سری اجناس انحصاری رسمی Xbox، قرعه کشی‌های انحصاری، رویدادهای FanFest و تبلیغاتی و غیره، دسترسی زود هنگام خواهند داشت. علاوه بر این، ثبت نام کنندگان 100 امتیاز مایکروسافت دریافت خواهند کرد و در طول مراسم نیز قادر خواهند بود امتیازات بیشتری به دست آورند.

مایکروسافت اظهار داشته، اگرچه بسیاری از فعالیت‌ها در مراسم Xbox FanFest 2020 رایگان خواهند بود، ممکن است یک سری گزینه‌ها نیازمند تهیه‌ی بلیط باشند.

نحوه‌ی ثبت نام کردن برای Xbox FanFest 2020 در ادامه توضیح داده شده است؛

«نام نویسی در روز دوشنبه ساعت 16:30 در 21 مهر ماه آغاز می‌شود. فرد باید 18 سال یا بیشتر بوده و دارای یک اکانت فعال Xbox باشد.

بعد از نام نویسی کردن، می‌توانید در زمان دلخواه به سایت بازگشته و فعالیت‌های آینده و کارهایی که می‌خواهید انجام دهید مشاهده کنید. برای دیدن موارد انحصاری برای طرفداران Xbox FanFest ایمیل خود را بررسی کنید.

همچنین، حساب Xbox در توئیتر و سایر فضاهای مجازی را با خبر شدن از اخبار جدید دنبال کنید.»

طبق معمول، منتظر انجام شدن این رویداد مانده و در صورت امکان اخبار مربوط به آن را پوشش می‌دهیم.