Menu

گزارش: مبارزان جدید بسته الحاقی بعدی Mortal Kombat 11 مشخض شدند + ارتقا به نسل بعد رایگان خواهد بود

خب، شایعات حقیقت داشتند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، بر اساس اطلاعاتی که مدتی پیش به فضای مجازی راه پیدا کرده بود، شنیده بودیم شخصیت‌های Rain، Mileena و John Rambo از سری فیلم‌های رمبو به روزی وارد دنیای Mortal Kombat 11 خواهند شد و حالا این شایعه به قطعیت رسید.

استودیوی NetherRealm اعلام کرد بسته‌ی Kombat Pack 2 برای Mortal Kombat 11 شامل هر سه مبارز شایعه شده خواهد بود. در تریلر جدید سه کاراکتر Rain، Mileena و John Rambo درحال مبارزه به نمایش در آمدند. در این میان توجه ویژه‌ای به Rambo شد که مشخص گردید صدا گزاری او را خود شخص Sylvester Stallone انجام داده است که برای طرفداران خبر خوشی خواهد بود.

درحالی که خریداری جداگانه Kombat Pack 2 ممکن خواهد بود، NetherRealm و WB Games یک نسخه‌ی جدید به نام Mortal Kombat 11 Ultimate را نیز منتشر می‌کنند. این باندل شامل تمام محتویاتی می‌شود که تا حالا برای MK11 عرضه شده، از جمله تمام مبارزان بسته‌ی Kombat Pack 1 و گسترش دهنده‌ی Aftermath.

برای افرادی که قصد دارند به نسل بعدی کنسول‌ها نقل مکان کنند، خبرهای خوبی در نظر گرفته شده. Mortal Kombat 11 برای هر دو سخت افزار PS5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد و کسانی که از قبل بازی را در اختیار دارند نیز قادرند بدون خرج کردن اضافه این عنوان را روی پلتفرم‌های بعدی تجربه کنند. MK11 از قابلیت Smart Delivery کنسول Xbox پشتیبانی می‌کند و برای PS5 نیز به عنوان یک ارتقای رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

در آخر؛ تأیید شد که قابلیت crossplay در راه Mortal Kombat 11 می‌باشد و نسخه‌های نسل بعدی PS5 و Xbox Series X نیز از این ویژگی بهره خواهند برد. اگرچه، کراس پلی فقط بین کنسول‌های Xbox و PlayStation و در «حالت‌های منتخب» قابل بازی است. به صورت کلی، این محتویات و ویژگی‌های تازه برای بسیاری از راضی کننده خواهد بود.

نسخه Mortal Kombat 11 Ultimate در 27 آبان ماه از راه می‌رسد. دقیقاً در همین تاریخ ورژن‌های نسل بعدی و Kombat Pack 2 نیز در دسترس قرار می‌گیرند.