Menu

سهام Ubisoft بعد از موفقیت Assassin’s Creed Odyssey افزایش قابل توجهی داشته است

شرکت فرانسوی بازیسازی Ubisoft که بر روی بازی‌های بزرگی مانند Watch Dogs، The Division و Far Cry کار کرده، بعد از موفقیت بازی جدید خود از سری Assassin's Creed که با نام Odyssey شناخته می‌شود شاهد افزایش 4 درصدی نرخ سهام خود بوده است.

در این چند روز اخیر شاهد فروش خارق‌العاده بازی جدید Ubisoft یعنی AC: Odyssey بوده‌ایم. این بازی حتی در ژاپن هم عملکرد خوبی داشته که امری عجیب و بی‌نظیر می‌باشد و به طورحتم Ubisoft در حال حاضر در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

با اینکه Ubisoft آمار و ارقام دقیقی از فروش بازی اعلام نکرده اما به گفته آن‌ها در مدت زمان مشابه هیچ نسخه‌ای از این سری در نسل هشتم به فروش Odyssey نمی‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، "جفروی ساردین"، رئیس بخش فروش Ubisoft، در بیانیه‌ اخیر خود گفت:

"ما واقعا به تیم خود بابت Assassin's Creed Odyssey و دستاورد خارق‌العاده‌ آن‌ها چه در رابطه با جذب بازیکنان و چه از نظر جلب توجه منتقدان افتخار می‌کنیم. بر اساس واکنش بازیکنان به بازی ما انتظار داریم Odyssey به یکی از پرفروش‌ترین نسخه‌های سری Assassin's Creed در تاریخ تبدیل شود."

جالب است بدانید سهام Ubisoft در دو سال و نیم اخیر افزایشی 400 درصدی داشته که آماری سورپرایزکننده است.

اگرچه پیوستن به بازار موبایل و تمرکز بیشتر بر روی این بخش از صنعت بازی می‌تواند برای Ubisoft مفید واقع شود اما قبلا یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده بود که در حال حاضر سازنده‌های قدرتمند زیادی در این بخش وجود دارد و Ubisoft باید نوآورتر از این حرف‌ها باشد.

نظر شما در این باره چیست؟