Menu

استودیوی سازنده‌ی Concrete Genie درحال استخدام نیرو برای «بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز» PS5 است

استودیوی Pixelopus که در ایالت کالیفرنیا واقع شده در ماه اکتبر سال گذشته برای PS4 بازی منحصر به فردی را به نام Concrete Genie منتشر کرد که توانست راه خود را به دل بسیاری از گیمرها باز کند. اگر از شخصیت اصلی بازی به نام Ash و جن‌های دوست داشتنی او لذت بردید و دنبال چیزهای مشابهه بیشتری می‌گردید، احتمالاً هیجان‌زده خواهید شد که خبردار شوید این تیم درحال جذب نیرو برای ساختن یک «ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز» برای PlayStation 5 است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، طی پستی در سایت Linkedin، راب کی (Rob Kay) که یکی از طراحان اصلی PlayStation است اظهار کرد که Pixelopus درحال گسترده کردن گروه است و به دنبال این هستند که افراد بیشتری عضو تیمشان شوند تا «ماجراجویی هیجان‌انگیزی» را به PlayStation 5 بیاورند. فعلاً این استودیو قصد جذب دو مهندس نرم افزار برای کار کردن روی یک بازی در دفاتر اصلی PlayStation در San Mateo ایالت California را دارد. با اینکه راب اشاره نکرد که این بازی قرار است چه چیزی باشد، ممکن است با دنباله‌ی Concrete Genie طرف باشیم یا کلاً یک آی پی جدید معرفی شود. این ماجراجویی هرچیزی که باشد، با توجه به ساخته‌ی قبلی این استودیو، شکی نیست که Pixelopus عنوانی به زیبایی و خلاقیت Concrete Genie خواهد ساخت.

سال گذشته، قبل از انتشار بازی، Pixelopus بعد از با خبر شدن از توئیتی ناراحت کننده از چری تامپسون (Cherry Thompson) که به عنوان یک مشاور در همین زمینه‌ها فعالیت دارد، یک گزینه‌ی accessibility به Concrete Genie اضافه کرد. صحبت او این بود که تعدادی از علاقمندان به دلیل معلولیت قادر به استفاده از قابلیت motion control نیستند. استودیو جواب توئیت چری را اینگونه داد؛ «Concrete Genie حالا یک گزینه‌ی جوی‌استیک راست در منوی accessibility options دارد و به شما اجازه می‌دهد حساسیت مکان‌نما را تنظیم کنید. امیدواریم این گزینه کمکی باشد تا مردم بتوانند بازی ما را تجربه کنند.»

اگر هنوز موفق به تجربه‌ی دنیای Ash و قلموی جادویی او نشده‌اید، شدیداً پیشنهاد می‌شود که آن را امتحان کنید. این عنوان برای تغییر روحیه فوق‌العاده است و علاوه بر این داستان زیبایی را نیز روایت می‌کند، مکانی که اجازه می‌دهد خلاقیت هنری خود را آزاد کنید، حتی اگر زیاد اهل هنر نباشید.