Menu

گزارش: Gears Tactics برای Xbox Series X و Xbox One گلد شد

به جای Halo Infinite که قرار بود از عناوین روز عرضه‌ی Xbox Series X باشد، اکنون Gears Tactics یکی از فرست‌پارتی‌های مایکروسافت است که برای لانچ نسل بعد کنسول‌ها برنامه ریزی شده. خوشبختانه، برای کسانی که نگران بودند که شاید این بازی قبل از فرا رسیدن روز عرضه دوباره تأخیر بخورد، استودیوی The Coalition تأیید کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، طی اطلاعاتی که در Xbox Wire رد و بدل شد، مشخص گردید که Gears Tactics رسماً برای کنسول‌ها گلد شده است. این اتفاق بدین معنی است که این عنوان استراتژیک در تاریخ 10 آبان ماه برای هر دو کنسول Xbox Series X/S و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.

در همین حین، The Coalition یک سری از فاکتورهای کلیدی Gears Tactics را نیز به اشتراک گذاشته. در روز عرضه، تعدادی achievements به بازی اصلی اضافه می‌شود که امتیاز کلی این بازی را به رقم 1400 می‌رساند. درحالی که بازیکنان Xbox این به روز رسانی را بعد از انتشار دریافت می‌کنند، کاربران PC که قبلاً بازی را تجربه کردند نیز قادر به نصب این آپدیت خواهند بود.

و برای کسانی که Gears Tactics را تا پیش از 14 آذر ماه تجربه می‌کنند، یک کاراکتر پک به نام Thrashball Cole در دسترس قرار خواهد گرفت. این پک شامل یکی از سربازان معروف این سری یعنی Augustus Cole می‌شود که زره‌ی Thrashball خود را به تن دارد. علاوه بر این، یک سری قابلیت‌های منحصر به فرد نیز برای استفاده در داخل بازی همراه این پک خواهند بود.

به صورت کلی، اگر قصد داشتید تا زمان عرضه‌ی Gears Tactics روی Xbox منتظر بمانید، حالا می‌توانید در روز اول عرضه این عنوان را همزمان با Xbox Series X تجربه کنید. بعد از انتشار می‌توانید بازی را به صورت جداگانه خریداری کنید یا از طریق Xbox Game Pass به آن دسترسی داشته باشید.