Menu

مشکل حرارتی Xbox Series X احتمالاً به صورت اغراق‌آمیز عنوان شده است

به گزارش پردیس‌گیم، زمان زیادی تا عرضه‌ی کنسول جدید مایکروسافت باقی نمانده است و این روزها اخبار و شایعات زیادی در خصوص کنسول‌های نسل بعد به گوش می‌رسد. در طی چند روز گذشته تعدادی از فعالان رسانه‌ای حوزه‌ی بازی به کنسول Xbox Series X دسترسی پیدا کرده‌اند و برخی از آن‌ها به مشکل حرارتی کنسول اشاره کرده‌اند. به هر حال 499 دلار پول کمی نیست و افراد زیادی کنجکاو شده‌اند که این مشکل حرارتی چه قدر جدی است.
به نظر می‌رسد که این مشکل اغراق‌آمیز عنوان شده است. برخی از گزارش‌ها از گرمای شدید کنسول حتی در حالت آماده به کار (استندبای) سخن می‌گفتند. اما این مشکل کم و بیش در کامپیوترهای گیمینگ نیز مشاهده می‌شود و در انجام پردازش‌های سنگین موجب گرم شدن سخت‌افزار می‌شود. تام وارن از The Verge نیز در خصوص این مسائل گفته است که مایکروسافت اگر چنین مشکلی در کنسولش می‌دید بدون شک دستگاه‌ها را برای بیش از 100 فعال رسانه‌ای ارسال نمی‌کرد.
از طرفی اگر هم گزارش‌ها درست باشد احتمالاً این نسخه‌ی ارسالی برای فعالان رسانه‌ای، نسخه‌ی نهایی سری ایکس نباشد. طبیعتاً با توجه به کمبود اطلاعات نمی‌شود الآن نتیجه‌گیری کرد و بهترین کار صبر کردن می‌باشد.
کنسول Xbox Series X قرار است در تاریخ 20 آبان‌ماه عرضه شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.