Menu

تماشا کنید: ویژگی Auto-HDR کنسول Xbox Series X در ویدئوی جدید تحسین‌برانگیز است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، این ویدئو که توسط جف گراب از VentureBeat آپلود شده، نمایشی از این ویژگی را ارائه می‌دهد و تأیید می‌کند تمام بازی‌های آزمایش شده به رقم 1,000 Nits رسیده‌اند که بهترین استاندارد برای نور پردازی محسوب می‌شود.

من auto-HDR را در تعدادی از بازی‌های سازگار با قابلیت backward روی نسخه‌ای که برای بررسی از Xbox Series X برایمان ارسال شده امتحان کردم. و مزیت‌های این ویژگی عالی است. هر بازی که تست کردم از رقم 1,000 Nits که معیاری برای اندازه گیری روشنایی است فراتر رفت. وقتی بحث سر HDR است، 1,000 Nits در یک تصویر بهترین سطح نورپردازی حساب می‌شود.

کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S بازی‌های backward compatible را نه تنها با ویژگی auto-HDR اجرا خواهند کرد بلکه عملکرد بهتری نیز خواهد داشت و از قابلیت Quick Resume نیز پشتیبانی می‌کنند.

بازی‌های Backwards compatible به راحتی روی سخت افزار Xbox Series X اجرا می‌شوند و از تمام قدرت CPU، GPU و SSD استفاده می‌کنند. بدون هیچ حالت boost، با قدرت کامل Xbox Series X تک تک بازی‌های backward را تجربه کنید. این یعنی تمام این عناوین با بهترین عملکردی که از ابتدا برایشان در نظر گرفته شده بود اجرا می‌شوند، بسیار بهتر از عملکردی که روی پلتفرم اصلی‌شان داشته‌اند، با فریم‌ریت‌های بالاتر و با ثبات‌تر و همچنین کیفیت بصری بهتر. علاوه بر این‌ها، بازی‌های backward زمان‌های بارگذاری فوق‌العاده سریعی نیز خواهند داشت که از معماری Xbox Velocity و NVME SSD حداکثر استفاده را می‌کنند.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

جدا از این‌ها، قابلیت Quick Resume طوری طراحی شده که نه تنها با بازی‌های دید سازگار باشد، بلکه در عناوین backward-compatible نیز اجرا شود. با ویژگی Quick Resume بازیکنان می‌توانند دقیقاً همانجایی که بازی را رها کردند، ادامه دهند، در کسری از ثانیه.

Xbox Series X و Xbox Series S در 19 آبان ماه در دسترس قرار خواهند گرفت.