Menu

گزارش: Cyberpunk 2077 رسماً Gold شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech ، استودیوی محبوب CD PROJEKT RED بالاخره اعلام کرد، Cyberpunk 2077 گلد شد. این اصطلاح یعنی بازی کامل و نسخه‌ی کامل برای کپی شدن روی دیسک ارسال شده است، اگرچه، می‌دانیم CD PROJEKT RED به احتمال زیاد کار روی این عنوان را ادامه می‌دهد تا در آپدیتی به نام پچ روز اول بهبودهایی را داشته باشیم.

خبر خوب این است که تأخیر دیگری در کار نیست و پس از انتشار Cyberpunk 2077 برای PC، PlayStation 4 و Xbox One نایت سیتی بالاخره در 29 آبان بازگشایی می‌شود.

عنوان Cyberpunk 2077 یک بازی داستان محور جهان باز اکشن ماجراجویی است که وقایع آن در Night City، یک ابر شهر با عقده‌ی ذهنی قدرت، زیبایی و دستکاری اعضای بدن روی می‌دهد.

شما در نقش V، یک یاغی مزدور که در جستجوی قطعه‌ای منحصر به فرد که از قضا کلید جاودانگی نیز هست بازی را تجربه می‌کنید. می‌توانید ابزار سایبری شخصیت، مهارت‌ها و نحوه‌ی بازی کردن خود را شخصی سازی کرده و در شهری گسترده گشت و گذار کنید، جایی که داستان و جهان اطراف خود را انتخاب خواهید کرد.

زندگی در شهر آینده

وارد دنیای عظیم Night City شوید، مکانی که از نظر بسری، پیچیدگی و عمق استانداردهای جدیدی را معرفی خواهد کرد.

در شهری بسیار بزرگ جستجو کنید، مناطق جنگی را ببینید، در مرکز شهر آن معامله کنید و شرکت‌ها را غارت کنید.

با کار چاق کن‌ها، آدم‌های معروف ناچار و هوش‌های مصنوعی نا به کار که همگی با چنگ و دندان به دنبال قدرت گرفتن در Night City هستند معامله کنید.

انتخاب‌های مختلفی انجام دهید و مشاهده کنید که داستان بر اساس آن‌ها شکل بگیرد.

در نقش یک مزدور یاغی بازی کنید

یک cyberpunk شوید، مزدوری شهری با فناوری سایبری که در تلاش برای به دست آوردن شهرت در خیابان‌های Night City است.

از اسلحه‌های قابل ارتقاء، مهارت‌های هک کردن و ابزارهای کاشتنی تقویت کننده استفاده کنید تا بهترین نیروی اجاره‌ای شهر شوید.

با همه درگیر شوید، از سیستم‌های امنیتی گرفته تا پلیس و سایر مزدورها تا در خیابان‌ها اعتبار کسب کرده و به کارهای بهتر دسترسی پیدا کنید.

پول‌هایی که به دست آوردید روی اسلحه و ابزار آلات، خودروها، موتورسیکلت‌ها و لباس‌های عجیب و غریب خرج کنید.

ایمپلنتی را به دست آورید که باعث زندگی جاودانه می‌شود

خطرناک‌ترین شغل عمرتان را قبول کرده و به دنبال ایمپلنتی بروید که کلید زندگی جاودانه است.

از تمام توان و قدرت خود استفاده کنید تا به ارزشمندترین ابزار کاشتنی Night City دسترسی پیدا کنید… یک چیب که باعث زندگی ابدی می‌شود.

مقابل رهبر شرکت‌ها، خلاف کاران زیر زمینی و بقیه‌ی افراد هراس آور Night City قرار گیرید… افرادی که برای به دست آوردن این چیپ دست به هر کاری می‌زنند.

خودتان انتخاب کنید که چطور از این قدرت استفاده کرده و هر کسی که می‌خواهید بشوید.