Menu

سیستم خنک کنندگی PS5 مورد ستایش قرار گرفت

به گزارش پردیس‌گیم، تعدادی از کاربران PS4 از صدای فن کنسول ناراضی بودند و انتظار داشتند که سونی برای کنسول بعدی خود یعنی PS5 سیستم خنک کنندگی بی نقص‌تری طراحی کند. سونی نیز پیش از این اشاره کرده بود که حتماً این موضوع را بررسی خواهند کرد. حال اصحاب رسانه‌ی ژاپنی و استریمرها توانستند این موضوع را از نزدیک لمس کنند و امروز با سخت‌افزار مورد انتظار سونی کار کردند. افرادی که با PS5 کار کرده‌اند تأئید کردند که سیستم خنک کنندگی این کنسول بی‌صدا و کارا می‌باشد.

استریمرهای ژاپنی به نام‌های Dengeki و 4Gamer هر دو به تازگی تجربه‌ای که با PS5 داشته‌اند را به اشتراک گذاشته‌اند و گفته‌اند در جریان بازی کردن فن(پروانه) کنسول هیچ صدایی از خودش تولید نکرد. همچنین اینکه بدنه‌ی کنسول نیز بعد از تجربه‌ی چندین بازی خنک مانده بود و گرمای قابل ملاحظه‌ای از خودش تولید نکرده بود.

PS5

این دو شخص همچنین به اندازه‌ی PS5 نیز اشاره کردند و گفتند کنسول به طرز قابل توجهی بزرگ است و کاربران باید فضای خوبی برای آن تعبیه کنند که خنک کنندگی آن نیز به خوبی کار کند. شایان ذکر است که چندین ماه پیش شاهد یک شایعه بودیم که سونی سیستم خنک کنندگی گران و پیشرفته‌ای را برای PS5 تعبیه کرده است. اگر آن شایعه صحت داشته باشد مشخص است که سونی مزد این سرمایه‌گذاری خوب را گرفته است.

به تازگی شایعات زیادی پخش شده‌اند که قابل توجه هستند. از حجم قابل استفاده‌ی SSD کنسول گرفته تا رابط کاربری و غیره. البته این تصاویر رسمی نیستند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا صدای فن PS4 برای شما مشکل ساز بوده است یا با همچین مشکلی مواجه نشده بودید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.