Menu

حالت Spec Ops Survival Mode بازی Call of Duty Modern Warfare اکنون برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌ باکس وان نیز در دسترس است

به گزارش پردیس‌‌گیم، بیش از یک ماه با جدیدترین حضور در مجموعه همیشه محبوب Call of Duty ، Black Ops Cold War فاصله داریم. البته، تمرکز زیادی وجود دارد، به خصوص با بازگشت به حالت محبوب زامبی به این بازی، اما پشتیبانی بازی Modern Warfare سال گذشته همچنان ادامه دارد و اکنون برخی از بازیکنان سرانجام طعم حالتی را که بازی در هنگام راه اندازی فاقد آن بود، را می‌چشند.

اگر به یاد بیاورید، نسخه پلی استیشن 4 بازی حالت Spec Ops Survival Mode را به صورت یک سال انحصاری دریافت کرد. اکنون آن زمان به پایان رسیده است و همه می‌تواند وارد آن شود. این حالت شما و حداکثر سه دوست دیگر را در برابر دشمنان که هر روز بیشتر می‌شوند، قرار می‌دهد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare هم اکنون برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است که حالت Spec Ops Survival Mode اکنون برای همه نسخه‌ها در دسترس قرار گرفت. و نسخه جدید این بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در همان سیستم عامل‌ها و همچنین PlayStation 5 ، Xbox Series X و Xbox Series S ارائه خواهد شد.