Menu

فصل دوم از بازی دوست داشتنی Fall Guys: Ultimate Knockout به زودی آغاز می‌شود

عصر شوالیه ها، پالادین‌ها و اژدها در بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تقریباً به زمان انتشار رسیده است. مدیاتونیک در توییتر تأیید کرده است که فصل 2 بازی پلتفرمر به سبک بتل رویال از پنجشنبه 17 مهر آغاز می‌شود. مضمون و حالت قرون وسطایی در پوسته‌های جدیدی که برای بازی می‌آیند گسترش می‌یابد.

به گزارش پردیس‌گیم و طبق اطلاعات منتشر شده، گزینه‌های جدید سفارشی سازی مانند نام‌های مستعار و پرچم‌ها نیز معرفی می‌شوند. همچنین سطح جدیدی وجود خواهد داشت، هرچند سازنده هنوز جزئیات زیادی درباره این موارد ارائه نداده است. با پایان یافتن فصل 1 ، دو امتیاز Fame برای کسب، از دوشنبه تا زمان شروع فصل 2 در دسترس خواهد بود.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر برای بازیکنان کنسول PS4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. از زمان راه اندازی، SuperData تاکنون موفقیت چشمگیری داشته است و خاطرنشان کرد که موفق به کسب عنوان بیشترین انتشار برای رایانه‌های شخصی بعد از زمان منتشر شدن بازی Overwatch در سال 2016 بوده است. از ماه آگوست بیش از هفت میلیون نسخه در استیم فروخته شده است و در حال حاضر بیشترین دانلود PS Plus در تمام زمان‌ها است. برای جزئیات بیشتر در مورد فصل 2 از این بازی دوست داشتنی در روزهای آینده با پردیس‌گیم همراه باشید.