Menu

بازی Silent Hill 4: The Room هم‌اکنون بر روی PC قابل دسترس است

به گزارش پردیس‌گیم، Silent Hill 4: The Room به ساخته‌ی کونامی، عنوانی کلاسیک در ژانر وحشت که پیش از این در سال 2004 عرضه شده بود، هم‌اکنون در دسترس پی‌سی بازان می‌باشد. این بازی از طریق GOG و به قیمت 9.99 دلار به فروش می‌رسد. یعنی همان قیمتی که متال گیر 1 و 2 طلب می‌کنند.

این بازی پیش از این در سال 2004 بر روی PS2 و XBOX عرضه شده بود و داستان روزنامه نگاری به نام Henry Townshend را به نمایش می‌گذاشت که در آپارتمان خودش محبوس شده است و تنها راه فرارش عبور از یک پورتال مرموز بود که به سرزمین و جهانی دیگر منتهی می‌شد. جهانی به غایت وحشتناک و وهم‌آلود. بازی دارای محیط‌های متفاوت و دشمنان متنوعی می‌باشد و به طرز خلاقانه‌ای هم شامل گیم‌پلی اول‌شخص و هم سوم‌شخص می‌باشد.

اگر شما تا کنون سایلنت هیلی را تجربه نکرده‌اید، این یک فرصت طلایی به شمار می‌رود. از دستش ندهید. البته با توجه به رویکرد کونامی بر عرضه‌ی عناوین قدیمی بر روی PC شاید بهتر باشد منتظر عرضه شدن Silent Hill 2 و Silent Hill 3 باشید که ابتدا آن‌ها را امتحان کنید. هر چند داستان مجزایی دارند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران سایلنت هیل هستید؟ کدام نسخه بیشتر مورد پسندتان واقع شد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.